dbru Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Skal kjøpe meg ny dvd rom, vil ha pioneer, vet ikke om jeg skal kjøpe tray utgaven eller slot in utgaven. hva er best?! (blir cd`ene mere slitte ved bruk av slot in spiller?) Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Om de slites mer, vet jeg ikke, men det er da meget behagelig å slippe den skuffen. Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Skal gjøre d enkelt for deg: Kjøpr slot-in. Utrolig praktisk og behagelig, og faktisk så sliter de mindre på cd'ene oxo. Vet ikke hvor mye d r snakk om men... Lenke til kommentar
aG_ Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 Jeg sier bare - TRAY - Sikkert en smaksak som så mye annet :smile: Lenke til kommentar
OlaPirat Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 Tray pleier å være litt mer stillegående. Lenke til kommentar
sness Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 Tray? Jeg kan ikke komme på èn ting som er praktisk med tray. Kan du gi meg en? Jeg ville gått for Slot-In Lenke til kommentar
steinih Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 Slot-in er tingen! Og Pioneer sin slot-in dvd-spiller er glimrende :smile: /steinih :smile: Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 Min erfaring er at Slot-In DVD-ROM bråker mer enn Tray versjonen. Men jeg er enig. Det er utrolig behaglig å slippe å åpne skuffen hver gang man skal sette inn/ta ut cd'er Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 Om du ikke sitter og dytter CD'er og DVD'er ut og inn av spilleren hele dagen, så tror jeg ikke det spiller noen rolle rent praktisk. Har selv slot in DVD og tray CD-ROM og CD-RW. Har ingen preferanser for den ene eller andre løsningen. Klart, hvis det er tilfelle at slot in bråker mer så må du vurdere om du misliker ekstra støy. Har ikke hørt hvilket støynivå tray-versjonen har, så jeg kan ikke si om den støyer mindre selv. Men det ville være kjedelig HVIS du har lagt ned mye penger i å støydempe PC'n og så kjøpe den DVD'n som bråker mest. Når det gjelder slitasje på plater, så tviler jeg på at det er noen signifikant forskjell. Produsentene ville i såfall sluttet å produsere den varianten som sliter mest på platene. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 Slot-In bråker og utgjør en umiddelbar livsfare. :smile: Smak og behag, egentlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå