Gå til innhold

Spm om komplett.no


Anbefalte innlegg

Komplett sine ansatte er helt sikkert klar over hva slags krav som stilles til dem.

Det er vel ikke grunn til å tro at de er hverken mer eller mindre klare over det en andre ansatte i andre butikker? Og det er jo vitterlig forskjell på butikkers service for det.

 

AtW

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Digital Impuls fikk på pukkelen av et medlem i dette forumet for en tid tilbake, med et innlegg på ca 50 linjer, og nå er butikken nedlagt.

Når ble Digital Impuls nedlagt? De levde fortsatt i beste velgående sist jeg gikk forbi butikken i Møllergata (et par dager siden)... de har til og med flyttet over veien til en butikk som er mange ganger større enn den de hadde før. Og det ser da ut som webshop'en deres fortsatt er oppe å går.

Endret av Afseth
Lenke til kommentar
Digital Impuls fikk på pukkelen av et medlem i dette forumet for en tid tilbake, med et innlegg på ca 50 linjer, og nå er butikken nedlagt.

Når ble Digital Impuls nedlagt? De levde fortsatt i beste velgående sist jeg gikk forbi butikken i Møllergata (et par dager siden)... de har til og med flyttet over veien til en butikk som er mange ganger større enn den de hadde før. Og det ser da ut som webshop'en deres fortsatt er oppe å går.

Var ihvertfall lagt ned i trondheim når jeg kom tilbake fra ferie nå på mandag.

 

AtW

Lenke til kommentar
Var ihvertfall lagt ned i trondheim når jeg kom tilbake fra ferie nå på mandag.

Lagt ned den butikken for å satse i Oslo da sikkert. For nye butikken deres er fin. Større og mer oversiktelig enn Datakjeden borte i gata. Men nå bygger Datakjeden om også da, så vi får se hvem som stikker av med seieren. Jeg går uansett heller til Digital Impuls når jeg skal ha småsaker for å slippe kø.

Lenke til kommentar

Ja, jeg mente i Trondheim (det var den som fikk gjennomgå i nevnte artikkel). Jeg trodde at hele DI var nedlagt, men det var jo bra at det ikke var tilfelle, da.

 

ATWindsor: alle som jobber innen data er vel klar over hvilke krav som stilles til dem, men denne tråden dreier seg om Komplett, og derfor siktet jeg til dem. Og ettersom Komplett/Datakjeden er de største dataforhandlerne i Norge, så er det neppe sommel og slett kundebehandling som er grunnen til at det av og til går litt seint.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...