melli123 Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Jeg leste et stort oppslag i VG her om dagen at man kunne kjøpe Mot i Brøstet på DVD. Eller så er det jeg som missforstod det. Kan man kjøpe Mot i Brøstet på dvd noen sted? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Sesongene? Det er iallefall gitt ut noe: http://www.snurrfilm.no/movie.asp?fkMID=3080 Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 hadde vært kult å se litt på mot i brøstet igjen ja Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 Sesongene? Det er iallefall gitt ut noe: http://www.snurrfilm.no/movie.asp?fkMID=3080 Jeg trodde det var sesongene, men er ikke 100% sikker. Takk for linken... Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 hadde vært kult å se litt på mot i brøstet igjen ja Det var det jeg mente jeg å... Lenke til kommentar
Zecko Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Sesongene? Det er iallefall gitt ut noe: http://www.snurrfilm.no/movie.asp?fkMID=3080 Jeg trodde det var sesongene, men er ikke 100% sikker. Takk for linken... Hehe, der ser du filmen til Mot i brøstet, det er bare en ekstra film som varer i 1. 1/2 t, vi har den filmen hjemme(VHS) det er veldig lenge siden jeg har sett den og kanskje jeg skal nå? Lenke til kommentar
Zecko Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 hadde vært kult å se litt på mot i brøstet igjen ja Det var det jeg mente jeg å... Hehe veit, skulle sent e-mail til TV2 Kjempe lenge siden jeg har sett Mot i brøstet. Btw - den videoen husker jeg kjempegodt når kom ud, de hadde også en som heter tusenårsfesten eller no sånt, (vist ikke d va Karl og CO) Det var jo også litt bra da Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 Jeg har sett begge de VHS filmene...tusenårsfesten og den absolutt mot i brøstet... Men er det i det hele tatt mulighet for å kjøpe sesongene noen sted? Lenke til kommentar
Iversen99 Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Jeg leste også artikkelen i vg og tenkte at det var sesongene som hadde kommet ut, så jeg satt meg ned for å lete på nettet men det eneste jeg fant var den dokumentar filmen (absolutt mot i brøstet) og den har jeg hatt på vhs i mange år hadde vært konge med sesongene på dvd Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 Jeg leste også artikkelen i vg og tenkte at det var sesongene som hadde kommet ut, så jeg satt meg ned for å lete på nettet men det eneste jeg fant var den dokumentar filmen (absolutt mot i brøstet) og den har jeg hatt på vhs i mange år hadde vært konge med sesongene på dvd Jepp...fant bare den absolutt jeg også... Det hadde vært konge med sesongene på DVD ja... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå