Kurt P Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Om en uke drar jeg og en kompis i militæret på Ørlands militære flystasjon. Noen fler som skal til Ørland (luftforsvaret) i tjenestetiden? Lenke til kommentar
ViPeR Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 har en kompis som skal dit og så har jeg en kompis som er befal der ^^ Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Si ifra når dere stikker inn til byen til helgene for å drikke. Jeg har vorspiel! Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 (endret) Herremin.. Bodde der i to år og hele stedet oser forakt. Helt forferdelig sted som jeg for Guds skyld kom meg unna! Men det var en bra skole jeg gikk på da, bare på helt forferdelig sted! Edit: Kompis har et ord han vil dele med dere. Om dere ikke er A4, må dere vente dere pryl av de innfødte kvasi-nazistene og kvasi-rasistene. Og bøndene selvsagt. Endret 2. august 2005 av raziel014 Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 2. august 2005 Forfatter Del Skrevet 2. august 2005 Jaså ?? jeg er jo forsovit bonde da men.. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Da faller du sikkert i smak der nede.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå