qdos Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Burde ikke sniktittene blitt fjernet når produktene er i salg og også har blitt testet av akam? Mange av sniktittene er fra i fjor, og man slipper å snike seg til en titt på disse ettersom de har vært i salg i lang tid allerede. Tips: Fjern sniktitten når testen av samme telefon publiseres! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Hvorfor i all verden skal sniktittene bli fjernet? At de kan tas vekk fra førstesiden er jeg enig i, men artiklene burde på ingen måte bli fjernet. Lenke til kommentar
levlex Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Er en liten diskusjon om hvorvidt vi skal fjerne eldre redaksjonelt stoff eller ikke. Men de tilbakemeldingene vi får tyder på at lesere stort sett ønsker å beholde gamle sniktitter rett og slett for lesingens skyld. Enkelte av sniktittene våre er også unike ved at noen av modellene aldri har kommet for salg i Norge. Lenke til kommentar
qdos Skrevet 15. august 2005 Forfatter Del Skrevet 15. august 2005 Jeg uttrykte meg kanskje litt klønete, men jeg mener at når en telefon blir testet på amobil.no - og den samme telefonen også ligger på sniktitter - så burde sniktitten bli fjernet. På denne måten vil man få bort artikler med "vi tror denne telefonen blir levert med en memorystick på 128 MB, men dette er ikke avklart med den norske leverandøren enda", når man faktisk vet hva telefonen leveres med og også har gjort en grundigere test av den. Jeg mener at sniktittene bør være forbeholdt det man til enhver tid venter på, eller ikke har rukket å teste. At telefoner som aldri har kommet for salg i Norge også kan ligge der er helt uproblematisk. At en telefon som Samsung D500, som også er testet etter ankomst, skal ligge blant sniktittene for all fremtid fordi ingen artikler skal fjernes gjør at hele sniktitt-begrepet faller bort. Artiklene kan fortsatt gjerne være søkbare. Tenk på hvor stor førstesiden på vg.no hadde blitt om man bare skulle fylle på nyheter uten å fjerne noen... Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Gammelt stoff forsvinner fra forsiden, og faller stadig nedover mens nye saker blir publisert. Slik er det også med sniktittene. Jeg skjønner likevel problemet med at man har tilgang til alle sniktitter fra listen, som for øvrig forsvinner i et svært sakte tempo. Eldre sniktitter kan jo være misvisende. Jeg tror imidlertid det beste er å la alle være, slik at man har full oversikt over hva vi har kjørt sniktitt på. Og sniktittene er jo også fortsatt aktuelle, da de forteller vårt aller første førsteinntrykk. Noe som kanskje ville vært mer aktuelt er en slags måte å merke de sniktitt-modellene som har blitt videre testet, og lede leserne videre til testen allerede fra sniktitt-forsiden for eksempel. Jeg svarer ikke på spørsmålet ditt, men skal gi noen som kan svare på dette et lite vink Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Heisann Er enig i at en sniktitt kan være misledende etter at testen er publisert. Har nå fått lagt til en notis i alle de eldre sniktittene våre om at vi heller anbefaler å lese den fullstendige testen vår av telefonen. http://amobil.no/art.php?artikkelid=14204 Takk for tilbakemeldingen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå