ovinn Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Ja, har vært stille litt her nå, synd.. Håper du ikke har gitt opp, og at vi får se mere=) Øyvind Lenke til kommentar
capy Skrevet 5. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2006 Neida, har ikke gitt opp:) Jeg har hatt meg en tur i snekkerboden og gjort ferdig lyskassen. Jeg har også begynt på fronten, men føler ikke jeg har nok stoff til å lage en update. For tiden holder jeg på med en bil jeg nettopp har kjøpt, så arcademaskinen kommer i andre rekke. Senest i går ble den brukt på et forspill, så den støver på ingen måte ned i alle fall. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Neida, har ikke gitt opp:) Jeg har hatt meg en tur i snekkerboden og gjort ferdig lyskassen. Jeg har også begynt på fronten, men føler ikke jeg har nok stoff til å lage en update. For tiden holder jeg på med en bil jeg nettopp har kjøpt, så arcademaskinen kommer i andre rekke. Senest i går ble den brukt på et forspill, så den støver på ingen måte ned i alle fall. 5705651[/snapback] Ahh, høres bra ut Gleder meg Lenke til kommentar
thelootmaster Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Har blitt en stund siden jeg var innom å kikket på prosjektet ditt casper, men dette ser meget bra ut. Det ga meg faktisk ideer til egne prosjekt... Gleder meg også til å teste det... Stå på... Stian Lenke til kommentar
frodegh Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 (endret) Heisann! Bra jobba med kabinettet! Kjenner igjen "problemet" at progresjonen stopper litt opp når maskina blir spillbar Når det gjelder myntinnkast finnes det nok av dem her i landet, du må bare vite hvem du skal snakke med. Ole som driver www.p4p.no er et godt sted å begynne. Du må ha et digitalt myntinnkast som kan omprogrammeres til nye mynter. Er ikke så mange som fremdeles har kompetanse på slikt, men noen er det... Dersom du sliter med å lage grafikk kan jeg kanskje hjelpe til. Har en drøss med linker til nettsteder med retro arcade grafikk, dersom du vil ha det. Slenger med et bilder av kontrollpanelet på mitt arcadecab.. Foto av halvferdig kontrollpanel Selve kontrollpanel grafikken mvh Frode Endret 1. mai 2006 av frodegh Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Det har vært dødt her en stund nå. Hva skjedde med prosjektet? Ble det ferdig? Gidde du opp? Bilder? Mvh Erling Lenke til kommentar
capy Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2006 Halloen. Prosjektet står litt fast ja. Mye som skjer for tiden og jeg har ikke klart å bestemme meg for hvordan jeg skal gå frem. Akkurat nå er det håpløst med tid og håpløst med penger. Om det er ønskelig kan jeg sikkert presse ut et bilde eller to men fremgangen på prosjektet må jeg nok vente med en liten stund til. Det er uansett hyggelig at folk tar turen innom denne tråden:) Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Hadde vært flott med bilder ja. Dette prosjektet må ikke dø ut. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Rått prosjekt capy Stå på! Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Noe fremskritt i det siste? dette er et av prosjektene jeg gjerne skulle sett ferdig Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Det gjelder også de som sitter stille på sidelinjen. Flott prosjekt som virkelig er noe enhver skulle hatt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå