Gå til innhold

Prosjekt SliMAME *tatt inn i stuen for "testing"*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Neida, har ikke gitt opp:) Jeg har hatt meg en tur i snekkerboden og gjort ferdig lyskassen. Jeg har også begynt på fronten, men føler ikke jeg har nok stoff til å lage en update. For tiden holder jeg på med en bil jeg nettopp har kjøpt, så arcademaskinen kommer i andre rekke. Senest i går ble den brukt på et forspill, så den støver på ingen måte ned i alle fall.

Lenke til kommentar
Neida, har ikke gitt opp:) Jeg har hatt meg en tur i snekkerboden og gjort ferdig lyskassen. Jeg har også begynt på fronten, men føler ikke jeg har nok stoff til å lage en update. For tiden holder jeg på med en bil jeg nettopp har kjøpt, så arcademaskinen kommer i andre rekke. Senest i går ble den brukt på et forspill, så den støver på ingen måte ned i alle fall.

5705651[/snapback]

Ahh, høres bra ut ;)

Gleder meg :yes:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Heisann!

Bra jobba med kabinettet!

Kjenner igjen "problemet" at progresjonen stopper litt opp når maskina blir spillbar :)

Når det gjelder myntinnkast finnes det nok av dem her i landet, du må bare vite hvem du skal snakke med. Ole som driver www.p4p.no er et godt sted å begynne.

Du må ha et digitalt myntinnkast som kan omprogrammeres til nye mynter.

Er ikke så mange som fremdeles har kompetanse på slikt, men noen er det...

Dersom du sliter med å lage grafikk kan jeg kanskje hjelpe til.

Har en drøss med linker til nettsteder med retro arcade grafikk, dersom du vil ha det.

Slenger med et bilder av kontrollpanelet på mitt arcadecab..

Foto av halvferdig kontrollpanel

Selve kontrollpanel grafikken

mvh

Frode

Endret av frodegh
Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Halloen. Prosjektet står litt fast ja. Mye som skjer for tiden og jeg har ikke klart å bestemme meg for hvordan jeg skal gå frem. Akkurat nå er det håpløst med tid og håpløst med penger. Om det er ønskelig kan jeg sikkert presse ut et bilde eller to men fremgangen på prosjektet må jeg nok vente med en liten stund til. Det er uansett hyggelig at folk tar turen innom denne tråden:)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...