vstr Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 som topic sier? hvilke programm trenger du? Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 http://home.no.net/newt32/ Lenke til kommentar
vstr Skrevet 1. august 2005 Forfatter Del Skrevet 1. august 2005 er det mulig å lage CSs maps der og? Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 http://developer.valvesoftware.com/wiki/SDK_Docs Der tror jeg det står noe greier om hvordan lage ting til Source-motoren. Alt fra maps til modder. Lenke til kommentar
vstr Skrevet 1. august 2005 Forfatter Del Skrevet 1. august 2005 skjønner seriøst ikke driten av det prorgammt Lenke til kommentar
vstr Skrevet 2. august 2005 Forfatter Del Skrevet 2. august 2005 finnes det andre programmer å bruke en valve hammer editor? Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 finnes det andre programmer å bruke en valve hammer editor? Ja, tror det finnes ett til. Men det er ikke brukt mye. Fordi det er ganske avansert vil jeg tro. Her er foresten alt av guider du finner til CS:S på norsk: NYBEGYNNERE VIDERKOMMENDE AVANSERTE Lenke til kommentar
vstr Skrevet 2. august 2005 Forfatter Del Skrevet 2. august 2005 (endret) finnes det andre programmer å bruke en valve hammer editor? Ja, tror det finnes ett til. Men det er ikke brukt mye. Fordi det er ganske avansert vil jeg tro. Her er foresten alt av guider du finner til CS:S på norsk: NYBEGYNNERE VIDERKOMMENDE AVANSERTE jaok, men hvordan lage en bane då? hele mappet? hus med hage? tenkjer på å lage huset mitt. fungere sinnsykt til gissel bane. på de linkene du ga meg, er det kun torturials om hvorda ndu lager items osv... Endret 2. august 2005 av vegis Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 finnes det andre programmer å bruke en valve hammer editor? Ja, tror det finnes ett til. Men det er ikke brukt mye. Fordi det er ganske avansert vil jeg tro. Her er foresten alt av guider du finner til CS:S på norsk: NYBEGYNNERE VIDERKOMMENDE AVANSERTE jaok, men hvordan lage en bane då? hele mappet? hus med hage? tenkjer på å lage huset mitt. fungere sinnsykt til gissel bane. på de linkene du ga meg, er det kun torturials om hvorda ndu lager items osv... da må du lage hele mapet bit for bit. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Sett sammen vegg for vegg slik som den linken viste. Bare husk at det må være dønn "tett". Gå gjennom den tutorialen og bruk huet litt så får du det nok til. Lenke til kommentar
vstr Skrevet 2. august 2005 Forfatter Del Skrevet 2. august 2005 det funker ikke. Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Joda, det fungerer helt fint. Om du ikke får det til, så er det du som gjør noe feil. Les på nytt og prøv igjen. Lenke til kommentar
vstr Skrevet 2. august 2005 Forfatter Del Skrevet 2. august 2005 eg skjønner vertfall ikke bææret... det e vel ikke mulig å lage maps på samme måte som sketshup eller? Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 eg skjønner vertfall ikke bææret... det e vel ikke mulig å lage maps på samme måte som sketshup eller? Nei. Lenke til kommentar
vstr Skrevet 2. august 2005 Forfatter Del Skrevet 2. august 2005 hva heter det andr eprogrammet som e rmulig å bruke då? (leste litt oppi tråden, men prog. navn vart ikke nevnt.) Lenke til kommentar
vstr Skrevet 2. august 2005 Forfatter Del Skrevet 2. august 2005 hver gang når eg skal lagre et brett, så (svarer ikke valve hammer editor) noen som vet hva eg kan gjøre for at det skal kjøre som normalt hele tiden? litt slit å ikke kunne få lagret mappet sitt då. Lenke til kommentar
vstr Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 skal eg bruke samme programm til a lage bane i 1.6 som i source? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Seriøst, jeg foreslår at du gir opp, og heller prøver deg på noe enklere, som fragmovie eller noe. No offence. Lenke til kommentar
vstr Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 (endret) e det så forbanna vanskelig å svare på spørsmålet mitt? en plass må eg jo lære nokke, bruker eg samme programm til å lage bane til 1,6 som til source??? Endret 3. august 2005 av vegis Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 e det så forbanna vanskelig å svare på spørsmålet mitt? en plass må eg jo lære nokke, bruker eg samme programm til å lage bane til 1,6 som til source??? Når brukere allerede har gitt deg linker til guider og programmer, og du likevel spør om ting som blir svart i guidene, da er det "forbanna vanskelig" å svare på spørsmålet ditt. Etter det jeg har sett nå, så er det best at du gjør det sosohal sa, bare gi opp og finn deg noe enklere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå