jering Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 (endret) Ble frastjålet laderen til en ny E720 ihelga. Har vært innom 3 forhandlere i Trondheim idag, men ingen har den. De sier at varen er for ny. På nettet (på norske sider) har jeg funnet den på mShop og Netcom, men ingen har den på lager. Ringte og spurte, men de visste ikke når den kom inn siden det var ny vare. Skal det være så vanskelig å få tak i en ny lader???? Må sitte i uvisst antall dager/uker med ny, ubrukbar mobil nå da? Endret 1. august 2005 av jering Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Den Telebutikkenfilialen jeg jobbet i for en kort stund siden hadde både billader og vanliglader til E720 inne, og mange av dem. Er altså mulig å få tak i. Hør med din nærmeste Telebutikken. Lenke til kommentar
jering Skrevet 1. august 2005 Forfatter Del Skrevet 1. august 2005 Takk, de hadde èn igjen på Solsiden Lenke til kommentar
zand Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Er god tilgjengelighet på lader/billader til E720 for tiden, så jeg ville bedt en forhandler sjekke med sin leverandør og bestille en til deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå