Fabber Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Er veldig fornøyd med K750i men synes det er irriterende at kamera er tregt. Dvs det er treghet i reaksjonen på utløserknappen til bildet faktisk blir tatt. Flere som opplever dette? Evt. finnes det håp om bedringer i nye firmware? mvh Fabe Lenke til kommentar
andre_sn Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 jepp jepp.. skal være fikset i oppgradering, men har aldri prøvd. Har ikke lyst til å oppgradere da mange har hatt mye problemer etter oppgradering. Telefonen fungerer drit bra nå, og vil ikke ødelegge det. Lenke til kommentar
Julie Lavendel Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 HVA I HEL... ER FIRMWARE, KAN NOEN FORTELLE MEG DET OG HVORDAN VET AT HVA SLAGS FIRMWARE MAN HAR OG HVORDAN OPPGRADERE? Lenke til kommentar
iam Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 HVA I HEL... ER FIRMWARE, KAN NOEN FORTELLE MEG DET OG HVORDAN VET AT HVA SLAGS FIRMWARE MAN HAR OG HVORDAN OPPGRADERE? Pass på språket ditt, men velkommen etter a Lenke til kommentar
rag-fo Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Mulig jeg tar feil men..... I så fall får andre korrigere.... På min Samsung D500, Med 1,3 mp kamera, er også kameraet "tregt", men kun på de aller beste oppløsningene. Velger du lavere oppløsning så er det straks mye bedre. Et mobilkamera er jo egentlig et dårlig kamera, i forhold til vanlige kamera med samme oppløsning. Mye dårligere opptikk og mye annet. Men til ditt problem.... Jeg trodde rett og slett det ganske enkelt, er sånn jeg.....at kameraet trenger lang tid, på de/den beste oppløsningen. Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 HVA I HEL... ER FIRMWARE, KAN NOEN FORTELLE MEG DET OG HVORDAN VET AT HVA SLAGS FIRMWARE MAN HAR OG HVORDAN OPPGRADERE? Ærlig talt, et visst minimum av oppførsel må man kunne forvente, også på Internett. Guide for firmware-oppdatering finner du her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå