vstr Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 (endret) hei, lurer på å kjøpe meg far cry, slik at eg kan spille det online, har nå for tiden en nedlastet far cry (og kalt hysj hysj versjon), og så lurer eg på om det er noe vits i å kjøpe slik at eg kan spille på nettet? altså, er det mange som spiller online på far cry? Endret 1. august 2005 av vegis Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Vet ikke med online, men på LAN er farcry ustyrtelig morsomt (tror du skal bare si at du har kjøpt det, og lurer på åssen det funker online, uten å ha testa selv, elns ) Lenke til kommentar
vstr Skrevet 1. august 2005 Forfatter Del Skrevet 1. august 2005 (endret) (tror du skal bare si at du har kjøpt det, og lurer på åssen det funker online, uten å ha testa selv, elns ) då svarer folk = test det då. men e ikke det nokke futt onli ne då? noen som har spillet og kan si meg så ca hvor mange det pleier å være hele tiden? Endret 1. august 2005 av vegis Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Sist gang jeg så etter (som var for en god stund siden) så var det rundt 7 servere. Med tanke på at spillet blir eldre blir det nok ikke flere som spiller det. Lenke til kommentar
Laman Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Det er så fryktelig vanskelig å finne gode servere, og kartene er så store at man tilbringer mesteparten av tiden til å leite etter hverandre. :/ Lenke til kommentar
vstr Skrevet 1. august 2005 Forfatter Del Skrevet 1. august 2005 så alt i alt, anbefaler dere meg å kjøpe det? Lenke til kommentar
Oz370 Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 liker du sp, så MÅ du skaffe deg det. Multiplayeren er helt grei, det er mange klaner og kartene er pene (skikkelig jungel)! Men som sagt kan det være vansklig å finne gode public servere. Lenke til kommentar
vstr Skrevet 2. august 2005 Forfatter Del Skrevet 2. august 2005 ja, eg liker singel player, komt litt langt no tror eg . eg har funnet ho damen, og eg prøver å finne vei ut av labben. er det lenge igjenn av PS då? Lenke til kommentar
Laman Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 *spoiler warning* Etter du møter på de mutantene, er det noen utendørsbaner som er noe ala de første lvlene, med solskinn palmer og store blå hav eller er det bare mørkt og jævlig resten av spillet? :/ Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Jeg har nok dessverre ikke fått prøvd FarCry på online enda, men så fort Insticts kommer i posten og de får lagt ut ADSL her jeg bor... Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Det er desverre ikke så mange som spiller fc online for tiden.... Men det som regel aldri problemer og finne en server Har spillt online siden fc ble utgitt. Og har vel spillt tja 1000 timer (PS: spillte i klan i noen mnd...) Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Er det egentlig noe kult, å spille online? Jeg har enorme forventninger til Intincts i alle fall(offline og online) Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Gjorde det da spillet var nettopp kome ut, men så klikka det å spille online. Lenke til kommentar
royale Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 har gjort det noen ganger ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå