Dj Charlie Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Var innom Eizo sine sider og fant denne skjermen: FlexScan S2110W Det står new, men jeg kan ikke finne den i noen butikker. Noen som vet om denne skjermen er noe bra eller noe om pris? Jeg kan ikke så mye om skjermer selv, men etter det jeg kan lese meg frem til, tilfredsstiller denne skjermen alle mine krav. 1. 21" 2. 1680 × 1050 native resolution 3. 1000:1 Contrast 4. 8 ms Midtone Response Time Lenke til kommentar
Dj Charlie Skrevet 6. august 2005 Forfatter Del Skrevet 6. august 2005 Kan ha forståelse for at ingen vet noe om pris og utgivelsesdato, men spesifikasjonene kunne vel kanskje en eller annen gi meg noe svar på? Har forsøkt å kontakte Eizo på e-post, for å høre om når skjermen kommer og hva prisen vil bli, ingen svar til nå! Lenke til kommentar
wn Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Her er link til mer info: http://www.eizo.com/press/releases/pdf/pr_FlexScanS2110W.pdf Lenke til kommentar
Solarstone Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 flere som har fått med seg denne ja =) skal drømme om denne i natt. Lenke til kommentar
Dj Charlie Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 Får nesten svare på mitt eget spørsmål jeg nå da. Ja... den har kommet i salg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå