Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Filmer som ga mer enn forventet :D

Nemesis86

Anbefalte innlegg

The Butterfly Effect så jeg for litt siden, og har faktisk kjøpt filmen etter å ha leid den. Ble overrasket over hvor bra den var. :) Ashton Kutcher gjorde faktisk en av sine beste roller selv om fyren er litt vel 14-tis i privatlivet sitt.

The Aviator var knaskende god, men gadd ikke å se den på kino rett og slett pga DiCaprio (syntes ikke at han paste i Gangs Of NY), så hadde lite forhåpninger selv om The Aviator vant 5 oscar, og fikk gode anmeldelser. Men hey jeg ble overasket over DiCaprio i rollen som Howard Hughes, og ellers en bra film Martin Scorsese leverer. :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
pfft, Hypercube var så vakkert laget at kvaliteten på filmen kom i andre rekke. ;)

Har sett den :) filmen suger, men det estetiske i filmen er herlig! . Lurer på om det kommer en 4er, lurer på hvordan folka havner inni cuben :hmm:

I 2ern begynner de å tro at de er på en syk verson av Big Brother :D Ganske artig.

Endret av ~Alex~
Lenke til kommentar

Sin City overrasket meg i og med at den var såpass mørk. Da filmatiseringer av tegneserier pleier å bli skikkelig mitt på treet, og du stort sett vet slutten etter 5 min av filmen, var jeg overrasket at det faktisk var en historie man sjelden/aldri får fra Hollywood. Jo, det er riktig nok mange klisjeer, men disse var med på å skape filmens ramme framfor å ødlegge den. Det hører vel også med at jeg ikke hadde kjennskap til tegneserien fra før jeg hadde sett filmen, og er noe snillistisk ovenfor alt Jessica Alba er med i...

Lenke til kommentar
pfft, Hypercube var så vakkert laget at kvaliteten på filmen kom i andre rekke. ;)

Har sett den :) filmen suger, men det estetiske i filmen er herlig! . Lurer på om det kommer en 4er, lurer på hvordan folka havner inni cuben :hmm:

I 2ern begynner de å tro at de er på en syk verson av Big Brother :D Ganske artig.

Synes ikke den sugde så hardt jeg. :shrug:

I film nummer 3; Cube Zero så få man se hvordan/hvorfor folket havner inne i "the cube".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...