Wooho Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 The Butterfly Effect så jeg for litt siden, og har faktisk kjøpt filmen etter å ha leid den. Ble overrasket over hvor bra den var. Ashton Kutcher gjorde faktisk en av sine beste roller selv om fyren er litt vel 14-tis i privatlivet sitt. The Aviator var knaskende god, men gadd ikke å se den på kino rett og slett pga DiCaprio (syntes ikke at han paste i Gangs Of NY), så hadde lite forhåpninger selv om The Aviator vant 5 oscar, og fikk gode anmeldelser. Men hey jeg ble overasket over DiCaprio i rollen som Howard Hughes, og ellers en bra film Martin Scorsese leverer. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 En tredje Cube-film etter en lunken 2er? Det kommer aldri til å bli en bra film. 2'ern var ok i mine øyne, men 3'ern var faktisk helt fantastisk. Den beste filmen i serien. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 En tredje Cube-film etter en lunken 2er? Det kommer aldri til å bli en bra film. 2'ern var ok i mine øyne, men 3'ern var faktisk helt fantastisk. Den beste filmen i serien. Jeg fikk helt sjokk, skal jeg si deg. Zero tok helt av etter en (mo) meget skuffende Hypercube. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 pfft, Hypercube var så vakkert laget at kvaliteten på filmen kom i andre rekke. Lenke til kommentar
Launch Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Kom på en til film jeg så for lenge siden, tror den var dansk "Nattevakten" Litt skumle hendelser på et likhus, selvfølgelig på natten. Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Equlibrium trodde vennene mine igjen hadde leid en hjernedød figthe film. Men jeg ble virkelig inponert over filmen. Endret 3. august 2005 av ~Alex~ Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) pfft, Hypercube var så vakkert laget at kvaliteten på filmen kom i andre rekke. Har sett den filmen suger, men det estetiske i filmen er herlig! . Lurer på om det kommer en 4er, lurer på hvordan folka havner inni cuben I 2ern begynner de å tro at de er på en syk verson av Big Brother Ganske artig. Endret 3. august 2005 av ~Alex~ Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Sin City overrasket meg i og med at den var såpass mørk. Da filmatiseringer av tegneserier pleier å bli skikkelig mitt på treet, og du stort sett vet slutten etter 5 min av filmen, var jeg overrasket at det faktisk var en historie man sjelden/aldri får fra Hollywood. Jo, det er riktig nok mange klisjeer, men disse var med på å skape filmens ramme framfor å ødlegge den. Det hører vel også med at jeg ikke hadde kjennskap til tegneserien fra før jeg hadde sett filmen, og er noe snillistisk ovenfor alt Jessica Alba er med i... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) Skulle ikke tro det, men Fantastic 4. Skal ærlig innrømme at jeg lot meg underholde godt av denne ultramølja. Kjedet meg ikke et eneste sekund. Endret 4. august 2005 av HalTan Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 pfft, Hypercube var så vakkert laget at kvaliteten på filmen kom i andre rekke. Har sett den filmen suger, men det estetiske i filmen er herlig! . Lurer på om det kommer en 4er, lurer på hvordan folka havner inni cuben I 2ern begynner de å tro at de er på en syk verson av Big Brother Ganske artig. Synes ikke den sugde så hardt jeg. I film nummer 3; Cube Zero så få man se hvordan/hvorfor folket havner inne i "the cube". Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Bare for å spørre, er White Noise no bra i det hele tatt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå