rhemal Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Hei! Netshop 1559AS og MpX Notebook KN1 er ganske like konfigurasjonsmessig og gir mye valuta for pengene når det kommer til specs/pris. Jeg er student og må derfor sette høye krav til batterilevetid og ikke minst støy. Noen som har erfaringer med støy/batteritid/vekt fra disse? Deres erfaringer kommer til å avgjøre kjøpet mitt. Mvh Harald Lenke til kommentar
rhemal Skrevet 1. august 2005 Forfatter Del Skrevet 1. august 2005 bump Kom igjen folkens, dette er populære modeller Er helt desperat etter feedback her! håper en av de er stille Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Ulovlig bumping, rapporteres. Begge disse maskinene er kjent for å støye en del, batteritid vet jeg ikke noe om. Har heller ingen personlige erfaringer med dem. Lenke til kommentar
Kimber Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 oki, da får jeg legge inn et svar til deg. har hatt mpx kn1 laptopen en måneds tid nå. må si meg meget fornøyd med både batteritid og viftestøy. litt over 3 timer ved vanlig bruk (ikke spill) og vifta går sjelden i motsetning til hva testen av cinet 1300 tilsier. virker som de har oppdatert bios eller noe så vifta ikke går så ofte. Til prisen så får man vel mest for pengene ved å kjøpe mpx'n. 1GB ram og 80GB harddisk mot 512MB/60GB. Lenke til kommentar