Pysj Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Leker med mobilkonsept I samarbeid med et designselskap har Fujitsu kommet frem til en konseptmodell, Fujitsu Genesis. Modellen kan by på spennende funksjoner som biometrisk gjenkjennelse. Les artikkelen her Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Denne artikkelen er ikke publisert enda Lenke til kommentar
Pysj Skrevet 1. august 2005 Forfatter Del Skrevet 1. august 2005 Beklager det, nå skal den ligge ute Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Sykt lekker telefon. Jeg håper og ber at den kommer ut i salg, for jeg ble rett og slett forelsket nå. Lenke til kommentar
genser Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Det aller mest interessante hos Fujitsu Genesis er imidlertid implementeringen av biometrisk gjenkjenning. I dette tilfellet innebærer det at den eksterne skjermen også fungerer som en sensorplate som fanger opp identitenen din via fingeravtrykket ditt. Om det er det mest interessante er ikke dette en særlig spennende telefon nei... Ser egentlig ingenting imponerende med denne konseptmodellen bortsett fra et fint design. Om telefonen er stor er det derimot ingenting andre kan klare uten problemer. Men på den andre siden er det bra at de har laget en konseptmodell som ikke er så langt unna dagens modeller som mange andre konseptmodeller er. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Enig med andre. Den var pen. Litt spesiell. En kantete klappofon som ser bra ut, i motsetning til Nokia sine løsninger? Skriv meg opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg