AK47 Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Dette ser ikke bra ut. Jeg har kjørt noen CPU-tester på min maskinen min med AMD Athlon 64 3000+. Maskinen har 9800XT-grafikkort og 1024mb ram. Når jeg kjører CPU-test får jeg oppgitt kun 1002Mhz. Det har svingt noe, men sjekket dette etter at jeg begynte å få problemer i et spill. Kan CPU'en være ødelagt? Den er knapt ett år gammel, og har aldri vært fiklet med eller overklokket. Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Høres ut som Cool & Quiet er aktivert. Ford den justerer hastigheta ned til ca halvparten den. Men cpu kjører på full fart når den trenger det. Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 1. august 2005 Forfatter Del Skrevet 1. august 2005 takker, så det er ikke noe å bekymre seg over. Det kan stemme det, da maskinen bråker mer når tyngre programmer kjører. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Dont worry, den klokker seg opp når du trenger mer prosessorkraft Lenke til kommentar
HKS Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Når du surfer på nettet, hører på MP3, bruker kontor programmer som Word så trenger ikke maskinen så mye regnekraft, derfor klokkes prosessoren ned til 1000Mhz, utvikler dermed mindre varme... Den klokkes autumatisk opp når mer kraft trengs, og det er ikke noe ytelsestap! Lenke til kommentar
storken Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 kan det hende at du har coop pcen??? har det jeg og har opplevd det samme og trodde jeg hadde kjøpt katta i sekken da jeg slo på pcen og så innpå min datamaskin(høyreklikk egenskaper). men synes pcen er super jeg! Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 1. august 2005 Forfatter Del Skrevet 1. august 2005 yepp, det er coop-PCen Lenke til kommentar
storken Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 jeg har oppdaterrt bios og har satt i mer ram og oppdatert skjermkortdriver. har du? Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 1. august 2005 Forfatter Del Skrevet 1. august 2005 Ja, bortsett fra å oppdatere Bios. Har du noe å anbefale der? Skulle gjerne hatt muligheten til å slå på datamaskinen med tastaturet. Finner ikke den innstillingen på eksisterende Bios. Lenke til kommentar
Frezz Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Start et CPU krevende program, samtidig som du har oppe eks. CPUZ. Sjekk om hastigheten går opp da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå