anners^^ Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Har følgende komponenter: MSI KT3ULTRA hk. Amd XP 1800+ 256 DDR-ram (333mhz) IBM 40gb HD (5400rpm) Aopen HQ48 kabinett. Når jeg prøver å starte pc-en slår den seg av igjen etter 2 sekunder. Jeg har enda ikke satt inn CPU-vifte, da jeg bestilte feil, kan dette være grunnen til at den ikke vil starte? (Grunnen til at jeg prøvde å starte uten vifta var for å se om alt fungerte..) Lenke til kommentar
tom^ Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Hei Mest sannsynlig er det det ja. BIOS'en din er nok satt inn til å sjekke om CPU vifta snurrer når du starter opp. Hvis det ikke er noen aktivitet, så skrur den av igjen. Lenke til kommentar
vegge Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Ikke start PC-en uten CPU-vifte/kjøler!!! Da blir cpu-en hundretusenmillioner grader (et par hundre i hvert fall) og du må mest sannsynlig kjøpe ny CPU og kanskje hovedkort. Det vil du ikke! Lenke til kommentar
anners^^ Skrevet 2. august 2002 Forfatter Del Skrevet 2. august 2002 fant ut det, men takk skal dere ha uansett. Ettersom sperra slo av pc-en etter 1-2 sek er den sikkert ikke brent enda. :razz: Lenke til kommentar
jevel Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 Ville ikke vedde så alt for mye på det.... En AMD CPU blir varm _veldig_ fort!! http://www17.tomshardware.com/cpu/01q3/010...0917/index.html Moralen må bli at hvis din CPU overlevde, så hadde du flaks! -KJ Lenke til kommentar
anners^^ Skrevet 3. august 2002 Forfatter Del Skrevet 3. august 2002 CPU'n overlevde den! Har fått starta pc-en nå. Lenke til kommentar
Cotul Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 Gratulerer med en ny PC som virker da :smile: Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 Quote: Ville ikke vedde så alt for mye på det.... En AMD CPU blir varm _veldig_ fort!!http://www17.tomshardware.com/cpu/01q3/010...0917/index.htmlMoralen må bli at hvis din CPU overlevde, så hadde du flaks!-KJ Tar ikke 1 sekund før den brenner opp da, tar gode 15 sekund (men da har den nådd 250 grader, så noe mer en 7-8 sekund er ihvertfall ikke å anbefale uten ribbe). AtW Lenke til kommentar
TangoDown Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 Ja det er kraftige saker. Ikke røre varme greier vettu :smile: Lenke til kommentar
notarget Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 Når jeg skrur på pcen tar det 4sek så restarter den eller fryser den, kommer ikke inn i biosen engang, KRISE! Intel Pentium 4 1.8ghz 512 rd ram GeForce 3 64mb Intel 850 AGPset GA-8ITXE Windows Xp Home Edition Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå