Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Showcase: Golf III

phax

Anbefalte innlegg

Strøken Golf! Fargesammensetningen (svart mot krom og felger og klarglass osv) er superbra.. :)

6008485[/snapback]

Cheers. :) skulle få byttet grøftelysa da, er litt for gule og stygge i glasset iforhold til resten. lider litt av kondens også..

Interiøret derimot er det mye jeg skulle ønske jeg kunne få endret. hadde vært gromt med et par fine sorte skinnseter osv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Interiøret derimot er det mye jeg skulle ønske jeg kunne få endret. hadde vært gromt med et par fine sorte skinnseter osv.

Interiøret i den nye ford focus ST er lekkert, selv om det er i feil farge i forhold til din bil. Du får nok neppe tak i de setene siden den ikke har kommet ut i norge enda men det er hverdt å ta en titt på!

recaro interiør

Lenke til kommentar
Strøken Golf! Fargesammensetningen (svart mot krom og felger og klarglass osv) er superbra.. :)

6008485[/snapback]

6008786[/snapback]

Hehe, har lyst på nye seter jeg også..

Lyst Saab 9-5 Aero-interiør frister jævli.. :p

Lenke til kommentar

er det noen sjapper som har litt bra utvalg på seter? synes det er magert på de nettbutikkene jeg har sett hos..

går vel også ann og holde øye med høggeriene og se om det kommer no sportsinteriør inn..

noen som har erfaring med http://www.vipauto.no ? ble litt fristet av det alu-look kitet der.. men var endel dårlige brukererfaringer så blir litt skeptisk. og dårlig med bilder var det også..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 måneder senere...

Jeg har noen spørsmål til deg :) det var en sabla fin golf 3 du hadde der forresten :) Jeg har nettop gått til annskaffelse av en 96 modell golf 3. så tenkte jeg at kanskje du hadde noen internett sider eller noen tips hvor jeg kan få tak i diverse styling deler? :blush:

slike ting som leppe, enderør (hele stasen, ikke bare enden)..

Min bil :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Møller er de som importerer VW/Audi/VAG generelt til Norge, så du fant nok rett side, ja (de har forøvrig ikke noe nettbutikk).

Møller blir bare brukt som en samlebetegnelse på deres butikker rundt i Norge (f.eks Berge&Co, AS Bil, AS Auto, Olrud, Møller Ryen, osv).. :)

Så om du går på delelageret i en av deres butikker, hjelper nok de deg med det du trenger. :)

Endret av Marvil
Lenke til kommentar
Møller er de som importerer VW/Audi/VAG generelt til Norge, så du fant nok rett side, ja (de har forøvrig ikke noe nettbutikk).

Møller blir bare brukt som en samlebetegnelse på deres butikker rundt i Norge (f.eks Berge&Co, AS Bil, AS Auto, Olrud, Møller Ryen, osv).. :)

Så om du går på delelageret i en av deres butikker, hjelper nok de deg med det du trenger. :)

6924904[/snapback]

ja, okay. får bare se meg om da :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...