Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Showcase: Golf III


phax

Anbefalte innlegg

hehe, ja det synes jeg også. :green:

 

btw, noen som vet hvor treg www.autospar.no normalt sett pleier og være? bestillte nye sideblinkere derfra for en god stund siden og ikke hørt noe siden jeg fikk den bektreft ordre mailen.. (jada, jeg har bekreftet ordren)

 

prøvd å maile de og høre hva som skjer men ikke fått noe svar på det heller..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

4uker eller mer.. :dontgetit:

 

galskap.. skulle gjerne bestillt en annen plass men ikke funnet noen andre som selger slike blinkere som jeg vil ha. :(

 

...

 

 

dette er verken en vr6 eller gti, så da er det vel bare ei slik leppe han har montert og lakkert, samt montert gitter og kromma stengene i den orginale fangeren.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

micro update.. endelig fått på de nye sideblinkerne! :) (autospar er ikke av de raskeste webshoppene her til lands nei... :hrm: )

 

par elendige bilder:

 

 

blinkere-gammel.jpg

 

De gamle blinkerne, passelig gul og stygg i glasset

 

 

 

blinkere-ny.jpg

 

Her er de nye satt på, fin og blank! ble mye kulere orange lys fra de også nå.

 

 

 

blinkere-ny-oversikt.jpg

 

forsøk på oversiktsbilde i den lille mørke garasjen min

 

 

er bare en liten detalj, men det ble straks mye bedre. de gamle blinkerne avslørte bilens egentlige alder.. :wee:

Bildene er ikke noe å skryte av ettersom det aldri slutter å regne i denne delen av landet.. tror jeg må invitere Marvil på en fotosession så jeg også kan få noen brukbare bilder av bilen! :)

Lenke til kommentar

Feite blinkers! Mye jobb å bytte..? Mine har kondens, og har samma farge som du hadde før.. :p

 

Hehe, er lite som slår det å reise på fototur med bilen. Jeg og en kamerat tok oss en tur på 5-6 timer i går og reiste langs Mjøsa for å lete etter noen fine plasser. Endte opp på Hamar, fytti dæven der var det perfekt igår. Det ble dog mer testing av diverse greier med kamera siden jeg har så mye standardbilder av bilen, men været, lyset og plassen var EKSTREMT. Bilder finner du her. :)

 

Kom en Porsche 911 med samma idè som oss også. Ligger noen bilder der av den også (mitt kamerastativ han bruker på :p ). :)

 

Hva står det på klistremerket foran bakhjulene..? Var ganske stilig..

Lenke til kommentar

bra bilder! :)

 

bytte sideblinkerne er veldig lett, bare å vippe de ut med et flatt skrujern eller lignende (ovenfra og ned), også er det bare en kontakt som er festa med ei metall klemme du må løsne. Så er det bare å plugge i de nye blinkerne og dytte de på plass, tar maks 10 minutter totalt.

 

blinkerne koster jo bare et par hundre også så det er vel verdt det. eneste kjipe er jo å vente i en mnd på å få de tilsendt fra autospar...

 

klistremerket er bare navn og logo fra der jeg kjøpte den, www.berglundsbilelektro.no

har vurdert å fjerne det, men det er såpass diskret og faktisk ganske dekorativt så jeg har ikke gidda bry meg med det. :wee:

 

edit: du har jo en litt nyere golf så du har vel de litt runde blinkerne på sida? ikke 100% sikker på hvordan de er festa da men tipper at det er samme greia.

Endret av someday.
Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

superbømp! måtte bare finne frem worklog'n min her igjen.. :wee:

 

skal få lagt ut noen oppdaterte bilder litt senere, fått på øyelokk (så nå er jeg enda mer rånete.) :green: og selvsagt er sommerantrekketet på igjen!

 

ellers har jeg gjort lite. fått i et lite anlegg bare.. små planer jeg har fremover er og få lakket bremsegreiene i en pen blå farge. ta igjen blåfargen på logoen nede ved bakhjulene.. vises ikke så tydelig på bildene akkurat det da.

 

innvendig har jeg lyst å få byttet lys i instrumentpanelet hvis det ikke er for mye arbeid! kanskje driste meg til og lage et par hvite instrumentskiver mens man er igang. også trenger jeg sterkt ei ny gearkule ettersom den er sliten den jeg har nå.

 

skiltplatene har jeg enda(!) ikke bytta ut. så det må jeg også få gjort. stygt med den rusten..

 

jeppjepp, det var det. bilder kommer om litt! (må bare få tatt de først.)

Endret av phax
Lenke til kommentar

et par bilder med øyelokka på, men mangler frontleppa her. den er inne til lakkering for tiden. derfor ser den litt overbitt ut.. :wee:

 

ikke helt nyvaska heller, er jo så sinnsykt mye støv ute og går så bilen blir jo grå på et par timer.

 

 

 

golfen06-havet.jpg

 

 

 

 

golfen06-panorama.jpg

 

 

 

golfen06-1.jpg

 

 

 

 

golfen06-bt.jpg

Lenke til kommentar
Kan jeg kjøpe bilen din om noen år?

Du har min drømmebil :love:

5991547[/snapback]

 

hehe, godt mulig det. :wee:

 

Flott Golf, stilren og fri for jall. Hvor fikk du tak på de skiltholderene?

5991735[/snapback]

 

takker og bukker, håper du ikke synes det ble for mye jall nå med øyelokka da. ;) skiltholderene selges vel på de fleste bilrekvesitta shapper. koster ikke mange kronene heller.. men de jeg har er rusta så skulle helst fått tak i noen av alu eller noe som ikke ruster. i crom finish selvsagt..

Lenke til kommentar
takker og bukker, håper du ikke synes det ble for mye jall nå med øyelokka da. ;) skiltholderene selges vel på de fleste bilrekvesitta shapper. koster ikke mange kronene heller.. men de jeg har er rusta så skulle helst fått tak i noen av alu eller noe som ikke ruster. i crom finish selvsagt..

5991989[/snapback]

Har jo selv øyelokk ;)

 

JA skal se om jeg finner det, spørs om det passer helt på min bil da.

Lenke til kommentar
Veldig fin Golf altså :thumbup:

Hva heter frontlykta dine, og hvor får man tak på enten angeleyes eller G4-look lykter for en billig penge? (maks 2000 :blush:)

6005850[/snapback]

 

takker og bukker, vet ikke helt hva de heter faktisk, men tror de er kjøpt fra autospar.no, tror du må opp i en 2500-3000,- desverre. bare og spare. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...