andret Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 (endret) hei jeg skal kjøpe ny strømforsyner for den gamle ble ødelagt. men hvordan finner jeg ut hva som er den rette for maskinenen min. hvordan finner jeg det ut?? takker for alle svar. Endret 1. august 2005 av andret Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Hadde vært en god begynnelse om du skrev ned hardwaren din. Lenke til kommentar
andret Skrevet 1. august 2005 Forfatter Del Skrevet 1. august 2005 men jeg vett ikke hardwaren min for jeg har aldri tatt meg tid til og se på det. det eneste jeg vett er at jeg har en intel celeron® 2,40ghz prossesor. og et midlertidigt nvida geforce fx4200 skjermkort.og en apacer 256mb ram og to hardisker, en 20gb og en på 40gb. og den gamle strømforsyeren var en chieftech. Lenke til kommentar
jes74 Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Hei du Det vil vel være en god start om du fant ut hvilken HW du har. Deretter kan du jo gå til denne siden:: http://www.jscustompcs.com/power_supply/ Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Ifølge informasjonen du har gitt om din hardware så vil denne strømforsyningen holde plenty for din maskin Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 For din hardware vil alle strømforsyninger på 350 eller 400W holde lenge. Strømforsyningen må støtte ATX-formstandarden (det meste brukte), ellers så vil alt passe. PS: Unngå Qtec strømforsyninger =) Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Vi har egen kategori for strømforsyninger. ##Flyttes## Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå