Ivan Drago Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Skal investere i USB bluetooth adapter og trenger derfor råd om hva jeg bør kjøpe. Er det store forskjeller på de ulike typene? Tenker spesielt på dekningsområde. Skal brukes til trådløs mus og mobil, sikkert mer etterhvert. Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Jeg har en Bluetooth adapter. Heter billionton eller noe sånt. Funker egentlig ganske bra. Kunne tenkt meg 100m. Ettersom kontakten blir litt ustabil til tider hvis jeg sender store ting. Men, skal du spille med den musen? Kanskje det blir litt etterslep med den da. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Er det lurt med 100m da? med tanke på sikkerheten. Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Med tanke på sikkerheten? Hva mener du med det ? Du trenger jo strengttalt ikke ha den stående på hele tiden. Jeg har sånn at du kan ikke koble til min uten at du har ett Passord. Så de kommer vel ikke så langt HVIS noen skulle sende ett eller annet. Lenke til kommentar
Ivan Drago Skrevet 2. august 2005 Forfatter Del Skrevet 2. august 2005 Er det slik at noen har 10m dekning mens andre har 100? I så fall høres jo 100 fristende ut. Lenke til kommentar
Lou Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Ingen 100 meters sak, men jeg har denne og er kjempefornøyd. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Med tanke på sikkerheten? Hva mener du med det ? Du trenger jo strengttalt ikke ha den stående på hele tiden. Jeg har sånn at du kan ikke koble til min uten at du har ett Passord. Så de kommer vel ikke så langt HVIS noen skulle sende ett eller annet. Bluetooth er jo ikke akkurat kjent for sikkerhet.. Passord kan knekkes. Og han nevner at den skal brukes til mus. den må jo brukes nesten hele tiden da. Lenke til kommentar
Ivan Drago Skrevet 2. august 2005 Forfatter Del Skrevet 2. august 2005 (endret) Har en liten plan om å kunne styre MP3 på PCen via mobil og bluetooth, samtidig som jeg sender lydsignalet over en FM sender. Dvs at jeg bruker lydanlegg som gjerne står et stykke unna PCen, noe som krever at bluetoothen har dekning. Og selvsagt FM senderen, noe jeg har startet egen tråd om: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=451916&hl= Endret 2. august 2005 av Ivan Drago Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå