etoel Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Hei! Har akkurat fått dette kortet og lagt inn driverene fra medfølgende cd. De er litt gamle og jeg gikk friskt i gang med å oppgradere til Catalyst 5.7, men dette fungerte dårlig... Ved oppstart får jeg melding om at cli.exe (?) ikke kunne starte - er det ikke mulig å bruke de "vanlige" driverene på dette kortet? Lenke til kommentar
*Tronaldo* Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Det finnes 2 varianter av Catalystdriverne. En for de som ikke har .NET og en for de som har denne pakka installert. Du har lastet ned og installert den som er for folk MED .NET og må følgelig legge inn .NET framework pakken fra Microsoft. *Tronaldo* Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 yep, been there, done that.. Lenke til kommentar
etoel Skrevet 1. august 2005 Forfatter Del Skrevet 1. august 2005 Da prøver jeg det :-) Teit feil.... hehe Hva med de andre programmene fra Asus, det kommer opp et program for å øke hastigheten - må/bør alle disse fjernes først? Lenke til kommentar
*Tronaldo* Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Når det kommer til bytte av GFX drivere pleier jeg å avinstallere ALT som har med skjermkortet å gjøre og deretter installere den nye driveren. Har dog oppdatert uten å avinstallere noe som helst også da, men... *Tronaldo* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå