Bonatini Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 (endret) skal ha ny pc og trenger da nytt skjermkort. Skal brukes hovedsakelig til spilling. Har sett litt på disse, men vet ikke om de er bra: XFX GeForce 6600GT 128MB Gainward GeForce 6600GT MSI GeForce 6600GT 128MB Vet noen av dere om disse kortene eller noen andre er gode. Har ikke så mye peiling på dette området, så jeg stoler på dere. Endret 1. august 2005 av ØSE Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Jeg ville gått for Gainward sitt siden det er klokket litt høyere enn de andre, det er jo GS versjon. Tror du vil vinne mest på det kortet. Lenke til kommentar
emacoolit Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Nå kommer jo X800 GT snart, iflg hardware.no. Kanskje noe å vente på? Ellers er jeg enig med MacManus: greit å få mest mulig ytelse for pengene. Jeg pleier ellers å anbefale Elkjøp sitt Leadtek Winfast 6600 GT, da det har den mest stillegående standard vifta (samt at det er billigere). Lenke til kommentar
TT88 Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Nå kommer jo X800 GT snart, iflg hardware.no. Kanskje noe å vente på? Ellers er jeg enig med MacManus: greit å få mest mulig ytelse for pengene. Jeg pleier ellers å anbefale Elkjøp sitt Leadtek Winfast 6600 GT, da det har den mest stillegående standard vifta (samt at det er billigere). Han skal ha pci-e Lenke til kommentar
emacoolit Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 (endret) Oops. Sannelig bra at noen passer på! Jeg burde selvfølgelig ha LEST overskriften EDIT: men X800 GT er i alle fall et PCI-e skjermkort... Endret 1. august 2005 av emacoolit Lenke til kommentar
TT88 Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Jeg synes også x800gt høres ut som et fint valg. Noen som VET når det er ute i butikkene? Hvis du går for 6600gt så ville jeg valgt msi eller gainward. Jeg tror jeg har hørt noe sted at xfx har en litt mer støyende vifte. Orker ikke lese 100 reviews nå for å sjekke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå