danilovic Skrevet 26. november 2001 Del Skrevet 26. november 2001 Jeg har kjørt Win9x en stund, men jeg opplever stadig bluescreen.:sad: Tenkte jeg skulle oppgradere til WIn2k eller XP, men jeg spiller spill osv.. Er det ikke mange spill som ikke funker under disse OS'ene? Også var det det med driverne da... Lenke til kommentar
Caveman Skrevet 26. november 2001 Del Skrevet 26. november 2001 windows xp er et bra OS. de aller fleste noenlune nye spill funker helt perfekt på XP. nesten alle hardware produsenter har har nå kommet ut med xp drivere. de aller fleste ting som ikke er så veldig gamle funker helt fint med enten Win2000 eller XP drivere på XP. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 26. november 2001 Forfatter Del Skrevet 26. november 2001 Hva med for eksempel MOtorcross Madness? Ellers så har jeg en del "ukjente" kort som jeg aldri har sett i noen databutikk foruten der jeg kjøpte det. Jeg har for eksempel et SiS skjermkort. Nei! Se der! XP-drivere fra SiS jo!:-D [ Denne Melding var redigert av: sosohal på 2001-11-26 22:24 ] [ Denne Melding var redigert av: sosohal på 2001-11-26 22:25 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå