SirJames Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 (endret) Har akkurat installert Winows XP på nytt. Delte opp i to partisjoner. C og E... Windows og programfiler ligger på E. E viser deg å være for liten...( ca 2 GB) Ser i ettertid at den skulle vært 5-10 GB. Ifølge en installasjonsguide for dummies. Får problemer når det blir fullt i E. Bl.a når jeg oppdaterer via Windows update. Hva skal jeg gjøre? Installere på nytt? Endret 1. august 2005 av Jameski Lenke til kommentar
Stru Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Kan vel bare forstørre partisjonen. Jeg bruker et program som heter PowerQuest Partitionmagic 8.0 og da får du gjort alt det der Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 1. august 2005 Forfatter Del Skrevet 1. august 2005 E blir større og C litt mindre? Lenke til kommentar
Stru Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Ja, det burde løse plassprblmet på E. Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 1. august 2005 Forfatter Del Skrevet 1. august 2005 (endret) Programmet er ikke gratis. Finnes det noen gratisprogram som kan gjøre samme jobben? Endret 1. august 2005 av Jameski Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 1. august 2005 Forfatter Del Skrevet 1. august 2005 Noen som vet? Bør jeg installerere på nytt og øke størrelsen på Windowspartisjonen? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 free to try: http://www.soft32.com/download_151.html Også er det ikke noe vits å bumpe tråden etter 40 minutter Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 1. august 2005 Forfatter Del Skrevet 1. august 2005 Ja, men gratisversjonen fungerer jo ikke... bare for demo! Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 1. august 2005 Forfatter Del Skrevet 1. august 2005 Installerte Windows på nytt... Nå har jeg 10 Gb i windowspartisjonen. Skal holde det. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 (endret) Installer pånytt.. Du kan ikke forandre på partisjonen du har windows på, for den bruker du hele tiden. Det blir som å formatere partisjonen med windows på FRA windows. Det går rettogslett ikke ann. Kopier ut det du skal ha til, også starter du installering av windows pånytt.. Før du velger hvor du skal installere, formaterer du begge partisjonene C og E (om det er samme harddisk) også lager du litt over 10GB på den partisjonen du skal ha windows på, også lager du en ny partisjon av resten du har igjen. Jeg har 12GB på windows partisjonen, der jeg kun installerer programmer, men likevel har jeg for lite plass.. Når jeg laster ned ting, skal alt gå igjennom temp mappen på windows partisjonen, så da bør du har nok ledig plass på den for å kopiere noe. Jeg anbefaler 5GB ledig plass til enver tid. Edit: hehe.. du har allerede installert pånytt ja. Så ikke det før nå Endret 1. august 2005 av Steina Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 1. august 2005 Forfatter Del Skrevet 1. august 2005 Ja gjorde det... Funka som bare det :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå