Gå til innhold

Kastes til skrivebord etter 5-10 min


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg hadde det samme problemet, jeg hadde over klokket kraftig da, og cpu'en lå på 58 grader, og det var 36 grader i rommet.

Kjørte uklokket da problemet oppstod. Har ikke endret oppsettet før og etter patchen, rart om det plutselig skulle ha ne å si. Cpu har ikke økt tempen noe etter patching, og heller ikke gpu'nb. Prøvde å klokke opp for å se om det hjalp,, men samme resultat :hmm:

Endret av Fixit
Lenke til kommentar

Min (stakkars) Intel Pentium D 3.0 ghz ligger på 70-72 grader, og mitt Sapphire x850xt ligger på 85-90 grader, og det går bra enda, blir aldri kasta ut eller noke ting. Kun den server browsern som er litt buggy, men bruker ASE til og finne servere med.

 

Maskina pip når skjermkortet kjem oppi 90 grader, men da klokker deg seg litt ned. Dette er med kabinett døra på. Tar eg av døra så får det nok kjøling. Spelet krever noke ein del cpu / gpu kraft ja.

 

Men den har aldri krasja, kun før uten patchene einkelte ganger.

Lenke til kommentar
Min (stakkars) Intel Pentium D 3.0 ghz ligger på 70-72 grader, og mitt Sapphire x850xt ligger på 85-90 grader, og det går bra enda, blir aldri kasta ut eller noke ting. Kun den server browsern som er litt buggy, men bruker ASE til og finne servere med.

 

Maskina pip når skjermkortet kjem oppi 90 grader, men da klokker deg seg litt ned. Dette er med kabinett døra på. Tar eg av døra så får det nok kjøling. Spelet krever noke ein del cpu / gpu kraft ja.

 

Men den har aldri krasja, kun før uten patchene einkelte ganger.

Da er det iallefall ikke tempen som er problemet. Vurderer å reinstallere windows, en stund siden sist, kan jo hjelpe, men det er så mye styr....

Lenke til kommentar
Da er det iallefall ikke tempen som er problemet. Vurderer å reinstallere windows, en stund siden sist, kan jo hjelpe, men det er så mye styr....

Er vel mer fornuftig å reinstallere BF2 først, se om det hjelper.

Har samme problemet selv i singleplayer, men skjer aldri i multiplayer.

Lenke til kommentar
Da er det iallefall ikke tempen som er problemet. Vurderer å reinstallere windows, en stund siden sist, kan jo hjelpe, men det er så mye styr....

Er vel mer fornuftig å reinstallere BF2 først, se om det hjelper.

Har samme problemet selv i singleplayer, men skjer aldri i multiplayer.

Skal gjøre det, krysser fingerene og håper på det beste

Lenke til kommentar

Har samme problem. Blir kastet til skrivebordet ca hver halve - hele time. Med Alt - Tab går skjermen tilbake til der jeg var i spillet igjen, men det blir fort et minutts venting med svart skjerm.

 

Jeg mistenker at det er et annet program som kjører i bakgrunnen, og som starter og forstyrrer med jevne intervaller. Muligens virusprogrammet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...