skromt Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Glass foran lcd skjermen, er dette en god ide? Går det å modde en lcd skjerm slik at du får et beskyttende glass utenpå? bør vel være forsiktig med å skru i panelet:P men noen clips eller lignende Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Eh... hvorfor trenger du det da? Hva med å rett og slett unngå å ta på skjermen? =) -Stigma Lenke til kommentar
ExizHW Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Da kan du heller kjøpe deg Xerox-skjermen som har en glass-plate i hele fronten av skjermen. Utrolig stilig design. Kjøpte den nettopp, og deilig å kunne ta hvor man vil uten å være redd for å ødelegge/sette merker. Lenke til kommentar
skromt Skrevet 1. august 2005 Forfatter Del Skrevet 1. august 2005 pleier gjerne å snu skjermen på hodet og spise grandi på skjermen ettersom jeg ikke har penger nok til tallerkener:P Lenke til kommentar
VbD Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 hehe, er vel en nokså dyr tallerken vil no jeg si da. Lenke til kommentar
Flippo Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 AG Neovo har ogsaa skjermer som kommer med glassplate forran. Om du modder paa ei vanlig glassplate kan jeg tenke meg til at du kan faa stygge refleksjoner fra alle andre lyskilder du har i har i heimen. Mener de fleste skjermer og TV'er har spesiel coating for aa hindre slikt. Kanskje finner du ei tynn refleksfri plexiglass skive eller noe lignende? Kan vel rett og slett limes fast i ramma paa skjermen om du er desperat nok :-) - Per Christian Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Finnes strålings filter beregnet på crt skjermer som du kan sette på da.. Beskytter nok en del de.. Så sånt til en billig pris på clas ohlsson for litt siden og finnes nok rundt omkring om du leter.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå