flowerpower Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Noen som kan forklare/fortelle meg hvordan man finner temperaturen på GPU'en? Har et radeon 9700pro kort, men f*** meg ikke et program ellerno for å finne tempen. Med mindre man vil inni kassa å måle manuelt. Lenke til kommentar
Kimmer Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Noen som kan forklare/fortelle meg hvordan man finner temperaturen på GPU'en? Har et radeon 9700pro kort, men f*** meg ikke et program ellerno for å finne tempen. Med mindre man vil inni kassa å måle manuelt. Hei, For at du kan avlese GPU-tempen med et program/driver - da må kortet ha en temperatur sensor. Det 9700Pro har nok ikke det! Mvh Kimmer Lenke til kommentar
Advancer Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Det kommer ann på om produsenten har lagt inn en måler. Vet ikke med akkurat modellen din, men har et Radeon 9600 og det har ikke noen temp måler. Derimot mitt Radeon X800XL har temp måler, og da bruker jeg ATI Tray Tools for å ha oversikt over temp + clock speeds. //Advancer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå