KoKo_ Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Hepp! Bare dobbeltsjekker at jeg ikke har bestilt noe som ikke vil passe mitt system. Jeg har 9800Pro og AMD64+boxed. Har bestilt følgende: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=ARCOLCOF64 http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=ZMVF700ALCU Disse vil passe mitt system? Jeg har aldri montert dette før, noen grunnleggende tips, eventuelt pekere til guider? Sindre Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 (endret) alt ser bra ut , det er jo guide på hjemmesidene jo her. edit:traff feil knapp Endret 1. august 2005 av ClawHammer Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 1. august 2005 Forfatter Del Skrevet 1. august 2005 Takker. Blir spennende om et par dager nå. Husker jeg satte på kjøler på en CPU for 4-5 år siden, men da var det ikke noe på fra før. Bruker noe middel på å fjerne gammel gugge, eller er det bare å skrape av og smøre på nytt? Lenke til kommentar
IronWire Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Bruker noe middel på å fjerne gammel gugge, eller er det bare å skrape av og smøre på nytt? Isopropanol fungerer bra, det etterlater seg ikke noe reststoffer... Lenke til kommentar
IRRupt Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Det er lenge siden jeg har vært oppdatert på viftefronten. Men en kjøler på 460 gram?!? Er ikke det mye? Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 1. august 2005 Forfatter Del Skrevet 1. august 2005 Tenker jeg låner med meg hjem flussremoveren fra jobben, den bør gjøre samme nytten. Fjerner alt av lim, sprit-tusj osv av overflater. Jeg bruker den på PCBen til Tandberg sine kretskort, så hvorfor ikke på mitt eget? Lenke til kommentar
haakie Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Det er lenge siden jeg har vært oppdatert på viftefronten. Men en kjøler på 460 gram?!? Er ikke det mye? nå i tiden finner du kjølere opp mot 1 kg.... Lenke til kommentar
Øyboer Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Tenker jeg låner med meg hjem flussremoveren fra jobben, den bør gjøre samme nytten. jaha ja...er du sikker på at den ikke etterlater reststoffer? det er ikke bra vet du Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 Ja, det er jeg. Vi bruker det her når vi lodder på kretskort, den fordamper og kortene er helt rene. Vigon EFM, inneholder 2-propanol mm. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 flussremoveren funker sikkert greit , men jeg vet også at isopropanol er et meget bra middel. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) slettet Endret 4. august 2005 av Slettet-xwByZdFZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå