Gå til innhold

Big water temp

Anbefalte innlegg

Er mye usærriøst her på forumet som er mye værre en denne posten her da.. men det er greit

Skjerpings :thumbup:

Jada, helt sikkert, og jeg ser sikkert bare en brøkdel av det.

Men jeg er helt sikker på at du skjønner hvor jeg vil hen, du bekrefter jo det. Bra! :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Uansett hvem det er sitt oppsett ber han\du om å få en stor dam bw-vann på skjermkortet og alle andre komponenter i pc'en.

Selv om det ser kult ut.

Hvorfor vil jeg få en dam på skjermkortet mitt? Plexien er snudd for å gjøre at pumpa jobber lettere og Blokka er forsterker med lim. Hva sa du?

Ser du ikke at blokka er snudd.. Se på hvordan vannet nipplene sitter iforhold til blokka :)

Lenke til kommentar

heh, jeg gjorde det kanskje litt for dramatisk. Men det jeg tenkte på var at vannslangene var festet veldig stramt og kanskje med med vridningsspenninger? Kanskje blokka di vil overleve dette, men en standard bw blokk hadde fått sprekkdannelser ganske raskt, men det vet vel alle bw-eiere.^^

Holder selv på med vedlikehold av settet mitt for tilden og har vel funnet minst 4 sprekker som kunne ha gjort meg en god del fattigere. De i gpublokka så spesielt

skumle ut. Får prøve å fikse det opp så godt jeg kan.

Lenke til kommentar

Det kan knake litt i de settene ,men litt lim skader jo ikke. Ellers kan jeg jo mekke en ny plexitopp og da med større nippler. Vet ikke hva jeg har av nippler liggende ,men jeg har endel 12mm saker liggende. (er mange prosjekter som aldri blir noe av).

Men jeg har tatt mine forholdsregler iallefall. Blir det ødelagt så har jeg alltids mulighet for å bruke noe annet. Selvom jeg ikke liker at datamaskiner ikke fungerer.. Datamaskiner er laget for å fungere! De skal rett og slett ikke ikke fungere :p

Lenke til kommentar

Datamaskiner som ikke fungerer er noe av det verste som fins.(spes når man ikke vet grunnen)

Hadde jeg hatt gjengeutstyr hadde jeg lagt ny plexitopp med en gang.

En annen ting jeg lurer på er hvorfor cpu blokka har plexiforhoyninger til niplene. Syns disse virker unødvendig og jeg tror disse gjør blokka vesentlig svakere. Uansett er den plexien alt for sprø.

Edit: Kanskje diskusjonen burde bli flyttet til bwposten heller.

Endret av Marius_EV
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...