Predecessor Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Jeg visste det var noe rart med danskene, men et sted går grensen. Eller hva? P.S. Tibudet går ut om få minutter, men det er vel kanskje ikke så farlig D.S. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Og folk blir aldri lei av å påpeke at 8 med gjennomstreking ser ut som 0 hos ItButikken... Førpris er 4827,- *ikke* 4027,-. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Dakar Veslemøy.. Dreit seg loddrett ut der... Lenke til kommentar
Corn Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Det er jo ufattelig vanskelig å vite da :smile: (Har gjort akkuratt samme tabben selv :razz: ) Lenke til kommentar
Grimmy Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Hvis det er feil da.... Jeg klarer ikke å se for meg en 8'er bak den streken. Det ser ut som en 0 i mine øyner, men så kan det vel være at jeg ikke ser så bra Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Quote: Den 2002-08-03 00:16, Corn skrev:Det er jo ufattelig vanskelig å vite da :smile:(Har gjort akkuratt samme tabben selv :razz: ) Må innrømme at jeg trodde det sto 4027,- og ikke 4827,- før han lenger oppe (beklager at jeg ikke husker nicket ditt :smile:) poengterte det. Men når det er slik hadde det vel ikke vært så dumt hvis IT-Butikken hadde gjort noe med det? Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Hei! Jeg zoomet inn 8x og ser ikke at det står 8 der, det ser fortsatt ut som 0.. Hmm mystisk :razz: Lenke til kommentar
BBC Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Jepp, ItButikken burde kanskje ha forandret opplegget, men det er ikke "mulig" med html/css å ha f.eks. en diagonal strek istedet for den horisontale de har nå. Da måtte de ha brukt bilder - tungvint :smile: Bare kopier "8"-tallet og lim det inn en eller annen plass, så ser dere at det er 8 og ikke 0. Lenke til kommentar
cd32 Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Quote: Den 2002-08-03 00:39, hasuwest skrev:Hei!Jeg zoomet inn 8x og ser ikke at det står 8 der, det ser fortsatt ut som 0.. Hmm mystisk :razz: Dersom du studerer det 8. tallet du har i posten din.. eller dette om du vil: http://home.broadpark.no/~rsoreid/8.jpg (husk og zoom inn) :smile: ser du at en strek over midten gjør 0 av 8.. Rart at Itbutikken ikke gjør noe med dette.. kan jo ikke virke positivt inn på salget. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Quote: Borre:80 GiB er ikke 80GB Her presser spørsmålet seg inn i hodet mitt..og vil ut! Hva ER 80 GiB? 80 kills i Quake? :razz: _________________ ---- "Gjort er gjort og spist er spist" sa elgen i Hakkebakkeskogen under våpenhvilemøtet mellom Mikkel Rev og de andre dyra. >www.dragonforce.com/sound.html < ! Metalium ruler også. [ Denne Melding var redigert av: Bitex på 2002-08-03 00:55 ] Lenke til kommentar
cd32 Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Quote: Den 2002-08-03 00:54, Bitex skrev: Quote: Borre: 80 GiB er ikke 80GB Her presser spørsmålet seg inn i hodet mitt..og vil ut! Hva ER 80 GiB? 80 kills i Quake? :razz: Spørr du ITbutikken er det sikkert null med strek igjennom Sikker på du postet på riktig sted nå? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Quote: Den 2002-08-03 00:54, Bitex skrev:Her presser spørsmålet seg inn i hodet mitt..og vil ut! Hva ER 80 GiB? 80 kills i Quake? :razz: *stønn* Ikke mer GiB, værsåsnill. :wink: Google er din venn, og søkefunksjonen på forumet er brukende til slikt. Uansett: Det er binærekvivalenten til GB, dvs en GB = 10^9B, mens GiB = 2^30B. Og det er en IEEE-standard. K? K! Les mer f.eks her. Edit: URL-leif. [ Denne Melding var redigert av: LarsC på 2002-08-03 01:03 ] Lenke til kommentar
BBC Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Quote: Den 2002-08-03 00:54, Bitex skrev:Her presser spørsmålet seg inn i hodet mitt..og vil ut! Hva ER 80 GiB? 80 kills i Quake? :razz: Gidder ikke å starte en ny krig, så les denne tråden Lenke til kommentar
Predecessor Skrevet 3. august 2002 Forfatter Del Skrevet 3. august 2002 Hvis ikke det skal mere til for å drite seg loddrett ut , så er veien kort for mange her på forumet. Hvem i all verden kunne lukte at resultatet blir som det blir med en strek igjennom et 8 tall. Helt amatørmessig spør du meg. Det påpekes at folk aldri blir lei av å reagere på dette. Jeg regner med at ITbutikken får en rekke tilbakemeldinger på det jeg kaller en feil. Rent grafisk er dette det en så total bommert at den skulle vært brukt i undervisningssammenheng. En annen bommert er gjennomstrekningen av "Før", det er noe man aldri gjør. Om jeg er sur? Neida overhodet ikke, bare litt forvirret over profesjonelle håndverkers venstrehåndsarbeid og uduglighet. Itbutikken gjør seg selv en bjørnetjeneste ved å fremstille tilbudet på denne måten. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 (endret) Vårrengjøring. Endret 6. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
ChriZno Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 Veslemøy har et veldig godt poeng der, Hidden, hvorfor skal du starte en ny diskusjon over noe du tydeligvis ikke forstår deg på (no offense)? Og JA, hvem som helst kunne gjort samme feilen og ikke se at det var et åttetall, jeg zoomet inn 8 ganger på bildet og det var enda umulig å se at det IKKE var en null, så ikke kom med noe annet :razz: :razz: Jeg tror også jeg hadde postet det samme bildet hvis jeg hadde sett det, det hadde jo i og for seg vært en stor tabbe av itbutikken å gjøre noe sånt... Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 øøøø, synes de har lykkes godt med reklamen sin- vi diskuterer jo den? Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 Quote: Den 2002-08-03 05:19, Veslemøy skrev:Itbutikken gjør seg selv en bjørnetjeneste ved å fremstille tilbudet på denne måten. Kanskje det er et så bra tilbud at de egntlig ikke ønsker å selge det ti lså veldig mange, og det er jo endel som tror det står '0' der istedet for 8. I tillegg har de kankje sett all den oppmerksomheten de får ved disse tabbene på HW.no's forum. M.A.O: De gjør det bevisst!? Lenke til kommentar
Predecessor Skrevet 3. august 2002 Forfatter Del Skrevet 3. august 2002 Hei folkens! Godt å se at det er noen som er tidlig oppe på morgenkvisten, eller kanskje dere ikke har vært i seng i det hele tatt. Jeg for min del legger denne ballen død her og nå, men ser ikke bort i fra at jeg kommer til å "drite meg ut" flere ganger i fremtiden. Gjør jeg det, så skal jeg sørge for at det ikke blir loddrett, men derimot horisontalt. Her i Oppegård har solen stått opp, og det ser ut til å bli en fin og varm dag. Ha en fin lørdag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå