lokeland Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 (endret) Kom over en produsent av hva jeg synes er ganske tøffe og faktisk litt famtidsretta gamerkabinetter her: http://www.xgbox.com/ Ved et par øyekast ser det ut som bedre kvalitet enn hos f.eks. Raidmax.. Lurer på om dette er "en ny generasjon" gamerkabinetter jeg faktisk kan like etter å ha sliti sterkt med traumer etter 2 måneder med Raidmax Cobra på pulten.. Likte også utseende på PSUne, men vet vel strengt tatt ikke hva de faktisk yter og hvor stabile de er.. Uansett likte jeg designet på kassene, håper det kommer flere av dem! Forresten; noen som interesserer seg i å google opp et par tester? Edit: Ser denne kjent ut? http://www.microplex.no/rubweb/prodpages/b.../bz500wplbl.jpg Lurer på hvem som FAKTISK produserer den PSUn, for den går jo under mange forskjellige navn bare med små forskjeller.. Endret 1. august 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Trodde ikke dette var helt din stil.. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. august 2005 Forfatter Del Skrevet 1. august 2005 Liker sleek som LL, men er også litt fan av futuristiske gamerkabinetter! Derfor jeg håper ikke dette er plast-møkk som gamerkabinetter ofte har alt for mye av.. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. august 2005 Forfatter Del Skrevet 1. august 2005 (endret) Begynner å se en trend i kabinetter med innebygde LCDer.. Spennende, spesielt for en gamer som er mest opptatt av å spille, ikke mekke kabinett! Likte den nye Viper'n sitt ekstremt overveldende og ekstreme design.. Kanskje litt mye, må vel si det! Er jeg gal, eller bare trøtt som synes de kabinettene var litt tøffe? Endret 1. august 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
Mendel Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 (endret) Hvis jeg måtte velge en av de så hadde jeg valgt Sidewinder, dette bare pga fargene Glisevask har du fått noe hardt i skallen i helga eller? Trodde du hadde litt mer selvlaga kabinett stil Endret 1. august 2005 av Meendel Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Quantum var jo penest spør du meg da Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. august 2005 Forfatter Del Skrevet 1. august 2005 Joda, hjemmelagd er best men jeg ser det litt fra gamer-vinkelen.. Quantum var veldig fint ja! Lenke til kommentar
usæl-gesæl Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 så faktisk en el to kabbs der j skulle gjerne sett nermere på... Lenke til kommentar
-=FIREFOX=- Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Jeg så de dere Quantum, på noen Cbit bilder. Ikke så verst det egentlig Lenke til kommentar
haakie Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 likte egentli viper best med mest svart og litt rødt. quantum var bra den og mn begge var litt for jalla jalla... mn har thermaltake selv så skal jeg vel si jalla.. mn er faktisk stolt av thermaltake bra kabbinet,stort og romslig.. Lenke til kommentar
lovehater Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Quantium og Dragon var råest, stilige kabinetter. Dessuten er dde to frontdørene til Quantiumen praktiske. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå