Sveini89 Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 (endret) Har lyst til å klokke cpuen min det er en AMD athlon 64 2.0ghz 3000+... for å dette trenger jeg vell vannavkjøling og jeg lurer på hvilken dere vill anbefale meg.. krav: støysvak brukervenlig (ingen erfaring med vannkjøing) og pris Endret 1. august 2005 av Sveini89 Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Flyttes til overklokkingsforumet -> vann og ekstremkjøling Lenke til kommentar
Sveini89 Skrevet 1. august 2005 Forfatter Del Skrevet 1. august 2005 Har Kikka Litt på denne Her egner den seg til overklokking?? Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Du kan jo se på waterchill settene på komplett... jeg har selv et komplett sett derfra og er kjempefornøyd Lenke til kommentar
usæl-gesæl Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 hmm er du ganske blank på ormådet kjøp en god luftkjøler mener jeg ...selv kan jeg annbefale tt bigwater settet.. Lenke til kommentar
Sveini89 Skrevet 1. august 2005 Forfatter Del Skrevet 1. august 2005 men luft kjøler holder vell ikke så mye til klokking... Lenke til kommentar
usæl-gesæl Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 hehe jo det gjør det faktisk finnes utolige gode kjølere på markedet som er midre farlige og en DEL billigere enn f.eks vann... selitt rundt på hva som har blitt testa her og dær kanskje på overklokking.no... Lenke til kommentar
olmka Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Men de har kanskje et annet støynivå også? Lenke til kommentar
usæl-gesæl Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 (endret) det er ikke en selvfølge noen har f.eks 12cm vifte på cpu...de som har vann har 12cm vifte på radiatoren..alså uansett må vifte brukes...er man smart kan lyden fra luft kjølt bli like bra og rissikoen meget mindre... Endret 2. august 2005 av usæl-gesæl Lenke til kommentar
olmka Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Det som er fordelen med vannkjøling da, er jo at du får flyttet varmen UT av kabinettet på en mer effektiv måte. En kjøleribbe med 12cm vifte kjøler ikke noe særlig når det er 35 grader i kabinettet. Da er det bedre å flytte varmen ut ved hjelp av vann som leder varmen bedre. Eller du kan sette inn mange kabinettvifter, men da går jo støynivået opp... Lenke til kommentar
Sveini89 Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 tror dere Denne Funker til overklokking av mitt AMD Athlon 64 3000+ 2.0ghz? eller bør jeg satse på noe som kjøler mer!?!? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 tror dere Denne Funker til overklokking av mitt AMD Athlon 64 3000+ 2.0ghz? eller bør jeg satse på noe som kjøler mer!?!? Kjøp heller Vapochill Micro.. Etter de få testene jeg har sett av denne skal denne gjøre en god jobb Den du linker til er ikke noe særlig. Har lest 2-3tester av av den og den imponerte ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå