cd32 Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Heisann! Håper virkelig noen kan hjelpe meg her.. Problemet jeg trenger hjelp til, før jeg trykker Ctrl-Alt-Delete med en hammer , er som følger: Jeg sliter med at WindowsXP og tilsynelatende alle programmer, spesiellt IE6, ofte henger i noen sekunder når jeg går fra et vindu til et annet eller åpner et nytt.. (skal det være "et" eller "ett"?) Problemet gjelder også for Startmenyen og Taskbaren, henger ofte i noen sekunder Dette er UTROLIG irriterende! Ytelsen på maskinen ellers er som den skal være, for meg ser det ut til å være et "Windows-Problem", kanskje noe med "explorer.exe"? :???: Anyone? Lenke til kommentar
EC Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Åssen ser taskmanager ut? Hvilke programmer har mest CPU - tid og hvilke bruker mest minne? -yummy- Lenke til kommentar
cd32 Skrevet 2. august 2002 Forfatter Del Skrevet 2. august 2002 Hei, og takk for svar. Som sagt er ytelsen på systemet "normal" bortsett fra når "problemet" inntreffer, hvordan Taskmanager da ser ut vet jeg ikke da problemet jo bare er vedvarende i noen sekunder) Men Taskmanager ser OK ut både før og etter problemet oppstår. System Idle Process ~99%, altså mye ressurser ledig.. EDIT: Nå har jeg Norton Antivirus og ZoneAlarm kjørende i bakgrunnen, har ikke vert et problem tidligere, men har nettopp oppdatert ZoneAlarm.. skal kjøre uten en liten time og se om det hjelper. EDIT2: Grattis med ny "stilling" hos OK.no :smile: <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: cd32 på 2002-08-03 00:18 ]</font> [ Denne Melding var redigert av: cd32 på 2002-08-03 00:19 ] Lenke til kommentar
cd32 Skrevet 2. august 2002 Forfatter Del Skrevet 2. august 2002 Nei, det var ikke Norton eller ZoneLabs som var roten til problemet.. :sad: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå