Goliath Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 (endret) Last ned dette videosnuttet og sett avspilling på repeat. Spill av i fullskjerm i 5-30 minutter. Hvis ikke du får den helt fullskjerm, kjør den over de lysende pikselene. Videosnuttet flasher skjermen i mange farger rimlig raskt! Grunnen til at noen piksler konstant lyser er pga at de "sitter fast" og denne flashingen i diverse farger kan fikse pikselen. Rapportèr hvis du fikk fikset din skjerm på denne måten ADVARSEL: Epileptiker bør ikke se på skjermen (PS: Noen opplever problemer med å spille av filen i browseren med QuickTime! Last heller ned filen og bruk WMP) Endret 1. august 2005 av überGoliath Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Og forøvrig er den en glimrende gave å sende epeleptikere som du ikke liker =) -Stigma Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 1. august 2005 Forfatter Del Skrevet 1. august 2005 ..typisk! Folk med genfeil gjør at jeg må editere innlegget. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 hva er epeleptikere? folk som får anfall av blant annet blinkende lys. Det er en genetisk sykdom. -Stigma Lenke til kommentar
DerKAizeR Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Bra tiltak Tror forresten det skrives epileptiker Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Hmm, interessant.. For min del funket tommel trikset ganske så bra.. Aldri sett noe mer til dem etter det. Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Hmm, interessant.. For min del funket tommel trikset ganske så bra.. Aldri sett noe mer til dem etter det. tommeltriks? hvordan? Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 (endret) Man bruker en finger, og rett og slett gnikker og gnur litt forsiktig rett på skjermen der pixelfeilen er.. i sirkulære bevegelser. Da "detter" dem på plass, og det forsvinner. Funka for meg! Edit: leifer. Endret 1. august 2005 av ThaAndre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå