Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

hvordan skole er manglerud?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skulle likt å vite det jeg og. Med mindre det skjer et mirakel i køsystemet :p

Men ser ikke bort ifra at vi ser hverandre til høsten.

ojojoj ^^ .

blir spennende, med tanke på at jeg ikke kjenner noen som begynner der tror jeg.

men er det sånn at 99% prosent av folka er pakkiser som løper rundt med kniv og banker folk på måfå, sorry for generalisering, men takk media! Og er det sånn at hvis jeg går med en diesl bukse så er ikke det "lov"

Lenke til kommentar

Hei jeg har gått på manglerud og skolen er faktisk kjempe fin. Skolen er ikke en pakkisskole, men den har mange utlendinger(faktisk skolen i Norge med studenter fra flest nasjoner). Det er flere nordmenn enn pakkisser på skolen og utlendingene som går der har ofte høyere karakterer enn gjennomsnittpersonen(mange som prøver å bli leger). Du kommer garantert til å trives og ifjor var trivselen på 100% etter en anonym spørreundersøkelse til samtlige personer. Ingen følte seg mobbet heller.

 

Lærerene varierer, men de jeg hadde var geniale. Spansklæreren ga ikke en eneste anmerkning og alikevel var det rolig i klassen hans. Dufår håpe at du får Dan vegard som klasseforstander for han er knall.

 

Ps det blir ikke noen slosskamper. "Pakkisene" bare skryter på seg slagsmål. Den første måneden lot de alltid som om de skulle banke opp andre, men det ender med at det ikke skjer noe og alle blir venner.

 

PS2 Gled deg til russesesongen. På Manglerud er det 1. klassingene som plager russen.

 

Kjøp egg og la dem bli gamle ogdynk dem i eddik før du kaster dem på russen.

Endret av Snillingen
Lenke til kommentar
hvordan er det å gå med merkeklær der oppe?

Hva mener du?

 

kan du forklare litt mer om hva du spør om eller hva du har hørt?

at man ikke kan gå med hvisse merker fordi "de som eier skolen" mener det er feil. At de enten tar klærne dine, eller at de truer deg med kniv for at du skal fjerne merkene.

Lenke til kommentar
hvordan er det å gå med merkeklær der oppe?

Hva mener du?

 

kan du forklare litt mer om hva du spør om eller hva du har hørt?

at man ikke kan gå med hvisse merker fordi "de som eier skolen" mener det er feil. At de enten tar klærne dine, eller at de truer deg med kniv for at du skal fjerne merkene.

haha, det har ikke jeg hørt før, men jeg gikk ikke på manglerud i fjor så man vet vel aldri.

 

Det er nok bare tull. Manglerud er som alle andre skoler. Det finnes "sosser" og "pakkiser". Du kan gå med hva du vil. Bare ikke gå med gensere som sier " Bush ruler" eller lignende. Det er ingen som bryr seg om merkene på klærne.

Det er vel bare slik at det blir spunnet mange myter om "utlendingskolene"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...