Zecko Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Hei, skal kjøpe en MSI Mega 865 og ser at det går ann å ha 2 skjermer, men vis jeg kjøper et grafikkort ekstra også kan jeg ha 3 skjermer da? Takk for alle svar! Lenke til kommentar
Zecko Skrevet 2. august 2005 Forfatter Del Skrevet 2. august 2005 Ingen som kan noe om dette i det hele tatt? Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Tviler egentlig på at dette går ann, med mindre du kjøper et skjermkort som faktisk støtter 3 skjermer. Det interne grafikkortet støtter vel 2 skjermer, men hvis du setter inn et eget kort vil man vel automatisk disable den integrerte grafikken ville jeg tro. Lenke til kommentar
NakedChef Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Det stemmer det Wazu sier, når du setter inn et skjermkort blir det integrerte skjermkortet deaktivert. Lenke til kommentar
Zecko Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 Okey, takk for hjelpen var bare det jeg ville vite Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå