Fredrik Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 Kristin Clemet. Lenke til kommentar
Millmax Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Alle er tjent med at du bare legger deg ned og dør. Det er ingen som vil ha deg som politiker, langt mindre som toppolitiker. Religion og politikk er en ubrukelig blanding. Tøyte!! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 Alle er tjent med at du bare legger deg ned og dør. Det er ingen som vil ha deg som politiker, langt mindre som toppolitiker. Religion og politikk er en ubrukelig blanding. Tøyte!! Personen er helt klart ruset på noe. Hadde han\hun latt Valgerd få hjelpe hadde Jesus frelst ham fra narkohelvetet for lenge siden. Det er enkelte som ikke vil ha hjelp, ser det ut som. Trist... Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Valgerd er grunnen nok til å smette på seg 30kg dynamitt og løpe som faen inn i stortinget (seff mens hun er der og har søndags skole med bondevik&co). Men fra spøk til revolver, klarer ikke å ta denne tråden seriøst.. haha Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Wow! Fine bilder, nå har jeg noen flere blinker jeg kan øve meg på til den store dagen Valgerd skal få smake bly ! Gud som jeg hater den dama. Lenke til kommentar
Millmax Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Fordi dama er partileder MÅTTE Bondeviken gi henne en ministerpost. Etter en vurdering om hvor hun kan forårsake minst skade for kongeriket Norge ble hun tildelt posten som kulturminister. Kjipt for kultur, musikk, utelivsbransjen, mediene, bryggerier, rock og festivaler. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 Fordi dama er partileder MÅTTE Bondeviken gi henne en ministerpost. Etter en vurdering om hvor hun kan forårsake minst skade for kongeriket Norge ble hun tildelt posten som kulturminister.Kjipt for kultur, musikk, utelivsbransjen, mediene, bryggerier, rock og festivaler. Tull og tøys... Hvor har du slike løgner fra? Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) Unnskyld at jeg spør fredrikrb, men er du seriøs med denne tråden, eller er det en lang ironisk spøk? Jeg mener, helt alvorlig... Mener du det du skriver her? Altså man har rett til å velge det partiet man selv vil og slikt, men helt seriøst... Mener du at du virkelig ikke bare ikke hater denne kvinnen, men faktisk har et positivt inntrykk av henne? Slik jeg ser det kan det vere ett av følgende to situasjoner her: - Du har en god, men ondskapsfull sans for humor, men vet ikke hvor grensa går og du burde avslutte spøken. - Du er ikke bare mentalt tilbakestående og forstyrret, du er dårlig opplyst og rett og slett syk i tillegg. (dette inlegget er 100% seriøst... jeg blir skremt) Edit: Se det nye almenne begrepet for å henge ut tapere i signaturen min Endret 4. august 2005 av Vt-iversen Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 Unnskyld at jeg spør fredrikrb, men er du seriøs med denne tråden, eller er det en lang ironisk spøk? Jeg mener, helt alvorlig... Mener du det du skriver her?Altså man har rett til å velge det partiet man selv vil og slikt, men helt seriøst... Mener du at du virkelig ikke bare ikke hater denne kvinnen, men faktisk har et positivt inntrykk av henne? Slik jeg ser det kan det vere ett av følgende to situasjoner her: - Du har en god, men ondskapsfull sans for humor, men vet ikke hvor grensa går og du burde avslutte spøken. - Du er ikke bare mentalt tilbakestående og forstyrret, du er dårlig opplyst og rett og slett syk i tillegg. (dette inlegget er 100% seriøst... jeg blir skremt) Går du på syre? Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Hva får deg til å tro noe slikt? Alt jeg vil er at du skal inrømme denne grusomme spøken. Det finnes ingen ved sine fulle fem som liker Valgerd. Det er bare slik ting er. Spør hvem som helst! Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Unnskyld at jeg spør fredrikrb, men er du seriøs med denne tråden, eller er det en lang ironisk spøk? Jeg mener, helt alvorlig... Mener du det du skriver her?Altså man har rett til å velge det partiet man selv vil og slikt, men helt seriøst... Mener du at du virkelig ikke bare ikke hater denne kvinnen, men faktisk har et positivt inntrykk av henne? Slik jeg ser det kan det vere ett av følgende to situasjoner her: - Du har en god, men ondskapsfull sans for humor, men vet ikke hvor grensa går og du burde avslutte spøken. - Du er ikke bare mentalt tilbakestående og forstyrret, du er dårlig opplyst og rett og slett syk i tillegg. (dette inlegget er 100% seriøst... jeg blir skremt) Går du på syre? Han synes vel bare at det er fint å skrive med forskjellige farger. *Åhh, så pent det ble ahh, jeg tror jeg dåner* Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Går du på syre? Tror han kun roper etter oppmerksomhet. Forbanna EMO! Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) Går du på syre? Tror han kun roper etter oppmerksomhet. Forbanna EMO! herregud. du hadde da ingen problemer med siggen min slik den var før.¨ Og her prøver jeg å sette litt farge på den triste hverdagen i deres sørgelige, ynkelige liv, og dette er takken? en stor klase utakknemlighet? Du skal vite det LarsP, at når jeg oppnår mit mål om verdensherredømme, er du den første jeg vil henrette! ( :!: ) Endret 4. august 2005 av Vt-iversen Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Jeg tror vi setter sluttstrek for personuthenging og annet utenomsnakk i denne etterhvert noe fargerike tråden. Dere kan i stedet kose dere med mitt noe begrensede Photo Shop talent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg