Den Røde Tsar Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Jeg vil tro noe særlig ytterligere trolling her er meningsløst, DRT ut. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. august 2005 Forfatter Del Skrevet 1. august 2005 (endret) Jeg hadde virkelig trodd bedre om deg, Eline.. Husk! Jeg har mange sider, jeg sa jo det til deg! *mumle noe om A1* Men, Andyax, har du pratet med henne noen gang? Kunne du klart å fikse det? Tsaren, hmmm. Endret 1. august 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. august 2005 Forfatter Del Skrevet 2. august 2005 Respekt til Ripz911! http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=446457 Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Jeg var i ferd med å starte en identisk tråd.. (noe som ikke er så rart) Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Jeg hadde virkelig trodd bedre om deg, Eline.. Husk! Jeg har mange sider, jeg sa jo det til deg! *mumle noe om A1* Men, Andyax, har du pratet med henne noen gang? Kunne du klart å fikse det? Tsaren, hmmm. Ja, jeg har pratet med henne flere ganger. Men veit liksom ikke om jeg gidder blir litt flaut egentlig....kansje....jo Lenke til kommentar
Millmax Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Tidenes fiasko-minister iPod mot Valgerd Filttøffeldepartementets leder har gjort fint lite - Morgenbladet oppsummerer 4 år Regjeringens minst populære statsråd. Valgerd er mester i personangrep Kulturminister Valgerd S H ligger stabilt på bunn, med karakteren 2,1. Medhaug saken Nord-Trøndelag KrF ber nå Valgerd Svarstad Haugland om å gå av som partileder Kvinner mot Valgerd Gidder ikke legge inn fler - dere skjønner poenget. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 Tidenes fiasko-minister iPod mot Valgerd Filttøffeldepartementets leder har gjort fint lite - Morgenbladet oppsummerer 4 år Regjeringens minst populære statsråd. Valgerd er mester i personangrep Kulturminister Valgerd S H ligger stabilt på bunn, med karakteren 2,1. Medhaug saken Nord-Trøndelag KrF ber nå Valgerd Svarstad Haugland om å gå av som partileder Kvinner mot Valgerd Gidder ikke legge inn fler - dere skjønner poenget. Der ser vi konsekvensen av ytringsfrihet! Oppspinn alt sammen... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Håper hun forsvinner fortere en faen...kvinnen gjør det jo bare til faen for alle. I Valgerd sin verden: -Alkohol er forbudt -Tobakk er forbudt -Ikke lov med internett pga piratkopiering -Alle må ha minst 3 bibler i huset -Alle må møte opp i gudstjeneste på søndager Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 -Alle må ha minst 3 bibler i huset Det burde jo være tilgang på bibelen i alle rom, da! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 Håper hun forsvinner fortere en faen...kvinnen gjør det jo bare til faen for alle. I Valgerd sin verden: -Alkohol er forbudt -Tobakk er forbudt -Ikke lov med internett pga piratkopiering -Alle må ha minst 3 bibler i huset -Alle må møte opp i gudstjeneste på søndager Hennes ord er min lov. http://www.bokkilden.no/ProductDetails.asp...ryName=BIC_HRBM Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 -Alle må ha minst 3 bibler i huset Det burde jo være tilgang på bibelen i alle rom, da! Husk at den skal ligge over alt annet - akkurat som Koranen. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 -Alle må ha minst 3 bibler i huset Det burde jo være tilgang på bibelen i alle rom, da! Husk at den skal ligge over alt annet - akkurat som Koranen. Hvordan kan jeg glemme?! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Hennes ord er min lov. http://www.bokkilden.no/ProductDetails.asp...ryName=BIC_HRBM Jeg vet at du ikke er seriøs! Ligger i dna'et til det norske folket å ikke like henne Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 Hennes ord er min lov. http://www.bokkilden.no/ProductDetails.asp...ryName=BIC_HRBM Jeg vet at du ikke er seriøs! Ligger i dna'et til det norske folket å ikke like henne Kanskje jeg er... et romvesen? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 hun er den kvinner jeg hater mest her i verden! metal- svisj måtte foreksempel flyttes til kl natt til onsdag fordi slik "kjettersk" musikk ikke skulle spilles på søndager. Lenke til kommentar
Millmax Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Der ser vi konsekvensen av ytringsfrihet! Oppspinn alt sammen... Saklig og konstruktivt Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 Der ser vi konsekvensen av ytringsfrihet! Oppspinn alt sammen... Saklig og konstruktivt Hva forventer du av meg? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Kanskje jeg er... et romvesen? SYKE SYKE MANN! Endret 3. august 2005 av haddis Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Eneste politikeren jeg vil at skal dra seg vekk fra stortinget og den posisjonen hun har er utdannings ministeren. (Er nok feil navn på ministerposten, og jeg husker ikke navnet, men jeg fikk helt blackout) Synes ikke hun har gjort noe bra, snakket med læreren min om det en gang og han trodde at 90% av norges lærere mislikte det hun hadde gjort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg