chokke Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 (endret) kan du fortelle meg hva som gjør henne så fantastisk? annet enn hennes vakre sangstemme? ser ut til å ha mistforstått noe her. Utstrålingen, formuleringsevnen, sakene hun fremmer, stå-på-viljen, you name it. greit, hun har stor stå-på-vilje, og hun er ikke redd for å drite seg ut, men finnes mange av de, skal alle få egen tråd? edit: slutter å poste her før jeg låser meg i et hjørne. Endret 31. juli 2005 av chokke Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Evnen til å stå på sitt, selv når alle er imot henne er nok det jeg beundrer mest med henne! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2005 skal alle få egen tråd? Det er INGEN som matcher Valgerd, unge mann... Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Tenk all kritikk, trusler, bombepakker and you name it, hun har måtte gått igjenom. Men Valgerd, hun står på uansett. Lar seg ikke pille på nesen. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 (endret) KrF.. Endret 31. juli 2005 av überGoliath Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 (endret) Fredrik, jeg vil at du skal vite en ting: Denne tråden rocker. EDIT: Så Valgerd smurt utover førstesiden på VG for noen dager siden... "Deprimert etter kjolekritikk"... Hih. Endret 1. august 2005 av tor_erik Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Heia FRP Er kanskje på feil sted Lenke til kommentar
NooN Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 trodde ikke mine øyne når jeg så denne tråden... Lenke til kommentar
neb Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 (endret) Tenk all kritikk, trusler, bombepakker and you name it, hun har måtte gått igjenom. Men Valgerd, hun står på uansett. Lar seg ikke pille på nesen. Naivitet? Uansett (sier dette med fare for å bli flamed til døden) : Kan ikke fordra Valgerd Svarstad Haugland, men dette må være en av de mest geniale tråden på veldig lenge. Fikk akkurat en idé. HW crew burde ha en årlig konkuranse.. "Årets beste tråd konkuransen", med vote, premie etc. Da ville nok denne stille rimelig sterkt. edit: en leif eller to. Endret 1. august 2005 av bigben247 Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 - Valgjerd bor 100 meter unna meg - Jeg har vært hos henne hundre ganger - Sønnen hennes er kamerat av meg og vi spiller på samme fotballag - Det var mange vakter uttenfor huset hennes en dag Bondevik og co var på besøk - mannen og sønnen hennes er helt ville etter fotball og digger Viking. Noe dere lurer på? spør meg Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. august 2005 Forfatter Del Skrevet 1. august 2005 - Valgjerd bor 100 meter unna meg- Jeg har vært hos henne hundre ganger - Sønnen hennes er kamerat av meg og vi spiller på samme fotballag - Det var mange vakter uttenfor huset hennes en dag Bondevik og co var på besøk - mannen og sønnen hennes er helt ville etter fotball og digger Viking. Noe dere lurer på? spør meg Bilder! Tror jeg skal sette meg ned og formulere en e-post til Valgerd, der jeg spør om hennes navnetrekk i posten. Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 - Valgjerd bor 100 meter unna meg- Jeg har vært hos henne hundre ganger - Sønnen hennes er kamerat av meg og vi spiller på samme fotballag - Det var mange vakter uttenfor huset hennes en dag Bondevik og co var på besøk - mannen og sønnen hennes er helt ville etter fotball og digger Viking. Noe dere lurer på? spør meg Bilder! Tror jeg skal sette meg ned og formulere en e-post til Valgerd, der jeg spør om hennes navnetrekk i posten. Du mener jeg skal snikfotografere henne? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. august 2005 Forfatter Del Skrevet 1. august 2005 Hmm, det kuleste ville vært å få henne til å holde opp en hilsen, og så tar du bilde. "Hei til alle dere på hw.no!" for eksempel. *døpåseg* Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 syke syke mann! Hva er galt nå da? Gå å skyt deg selv (eller hugg av deg hodet) Lenke til kommentar
Eline Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Jeg må si at Kristin Halvorsen er hakket bedre/stiligere enn Valgerd. Kristin Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 "Hei til alle dere på hw.no!" for eksempel. *døpåseg* Håhå, det hadde vært evig bra! Da hadde det bare manglet at VG fikk tak i historien: "Profilert politiker deltok i snuskete chattegruppe!" "...blant diskusjonstemaene i chattegruppen er nakne damer og toalettpapir." Lenke til kommentar
neb Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Hehe.. :!: "Story of the year" .. Hadde ikke forundret meg om VG skrev noe sånt heller.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. august 2005 Forfatter Del Skrevet 1. august 2005 Jeg må si at Kristin Halvorsen er hakket bedre/stiligere enn Valgerd. Kristin Fy... faen. (sorry, Valgerd.) Jeg hadde virkelig trodd bedre om deg, Eline.. ---- haddis, no chance in hell! Lenke til kommentar
Eline Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Jeg hadde virkelig trodd bedre om deg, Eline.. Husk! Jeg har mange sider, jeg sa jo det til deg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg