Fredrik Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 (endret) Valgerd Svarstad Haugland Informasjon om Valgerd: Valgerd Svarstad Haugland kom til verden den 23. august 1956 i Kvam som ligger i Hordaland. Hennes far, Nils Hægeland Svarstad var rektor, mens hennes mor, Hanna Øystese var husmor. Hun er utdannet lærer, har kristendom grunnfag, Ex. phil og statsvitenskap mellomfag ved Universitet i Oslo. Hun har arbeidet både på ungdomshjem, som praktikant, lærer ved tre forskjellige ungdomsskoler, som daglig leder av Kristelig Folkepartis Kvinner og som leder i Kristelig Folkeparti. Hun er i dag et av de mest profilerte medlemmene av Kristelig Folkeparti, og er statsråd i Kultur og Kirkedepartementet. Valgerd er gift og har to barn i tillegg til å leve et travelt liv som hele Norges politiker. Olav Kobbeltveit har skrevet biografi om Valgerd. Linker: Biografi skrevet av Olav Kobbeltveit Kristelig Folkepartis hjemmesider Bilder: Er du også Valgerd-fan? Vet du noe jeg ikke vet? Noe du mener vi bør se angående Valgerd? Da er dette tråden for deg! Bruk hjertet. Og hodet. Og stemmen. Endret 31. juli 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Jaha, er det nå vi skal gå helt ascii-bananas ell? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2005 syke syke mann! Hva er galt nå da? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 (endret) Vi har allerede en tråd for sånt: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=259248 (For et støkke) Endret 31. juli 2005 av Loeve Lenke til kommentar
chokke Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 syke syke mann! Hva er galt nå da? at noen tar seg bryet til å lage en sånn tråd Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2005 (endret) Det er for bildeposting av søte jenter med store hyller og luft i hodet. Dette er en dyptgående tråd om vår tids beste, kvinnelige politiker. Flotte greier, Hanne. Legger bildet til i første post. Endret 31. juli 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Dritbra Fredrik! Tviler ikke på at alle elsker henne! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 (endret) vil nå si gro harlem bruntland var bedre edit: bilder... Endret 31. juli 2005 av chokke Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2005 (endret) vil nå si gro harlem bruntland var bedre Rapportert! Den skitne skjøgen der... Endret 31. juli 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Flotte greier, Hanne. Legger bildet til i første post. Vil du ha mer? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Det er for bildeposting av søte jenter med store hyller og luft i hodet. Dette er en dyptgående tråd om vår tids beste, kvinnelige politiker. Flotte greier, Hanne. Legger bildet til i første post. Valgerd er nonetheless er saftig stykke dame, og hører hjemme fremfor noen som helst andre i babethreaden. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Jeg elsker damer som tør å le. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2005 Flotte greier, Hanne. Legger bildet til i første post. Vil du ha mer? Post gjerne mer. Men jeg tror jeg skal la førsteposten være slik den er. Blir så mye å scrolle for de som ikke tar seg tid til å beundre skapningen. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 kan du fortelle meg hva som gjør henne så fantastisk? annet enn hennes vakre sangstemme? ser ut til å ha mistforstått noe her. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2005 kan du fortelle meg hva som gjør henne så fantastisk? annet enn hennes vakre sangstemme? ser ut til å ha mistforstått noe her. Utstrålingen, formuleringsevnen, sakene hun fremmer, stå-på-viljen, you name it. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg