Shotherra Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Da de flste her inn skal ha anlegg i bilen, hører det nesten med å sette noen bedre høytalere inn i hattehylla... som oftest 6x9. En må da på noen biler kutte i metallet slik at det blir plass... Hørte fra en kammerat at om ca 2 måneder blir det ulovlig og blir det oppdaget blir bilen kondemnert... Eller du må sveise igjen hullet...! Noen som har hørt dette? Har mine tvil.... Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Er bare tull. Er det neste blir, ikke flere en 5 cd'er i bilen av gangen. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 tull og pølsevev...hallehyllehull er og blir lovlig.. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 (endret) Kondemnering eller 5min. sveising? De hullene har ikke noe å si for stivhet i bilen, heller ingen sikkerhetsrissiko med mindre du ikke har skrudd de fast.. I værste fall kan du jo få de flyvende gjennom bilen å treffe deg i bakhuet om du fronter noe Endret 1. august 2005 av Pluggen Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 (endret) Da de flste her inn skal ha anlegg i bilen, hører det nesten med å sette noen bedre høytalere inn i hattehylla... som oftest 6x9. Hører med og hører med fru Blom... Det beste en kan gjøre for å få bedre lyd er å investere i noe skikkelige saker foran. Personlig har jeg ikke tro på på å ha noe bak i det heletatt da skikkelig monterte koaxer eller komponentsett foran vil holde i massevis. Det å ha hull i hattehylla er forøvrig en fin ting for å slippe lyden fra suben inn i kupèen, evt kan en montere suben direkte i hattehylla. Om suben står og pusher på membranene til elementer i hattehylla vil det ikke være noe særlig for lydkvaliteten, ei heller vil det føre til bedre trykk fra suben inn i kupèen. Men så til topic; chassiset til høyttalerne eller hva en nå måtte stappe inn der skrus jo fast til blikket ikke sant? Og skulle det bli trøbbel er det jo bare å sveise en smule som Pluggen sier. Sveise fast ringer for feste f.eks... Endret 1. august 2005 av Jalla Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Lik post ligger her. Fortsett diskusjonen der http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=451026 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg