Marti Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Jeg hadde for en liten stund siden (rett før ferien begynte) bestemt meg for å bygge en liten server maskin i formatet Mini ITX. Jeg har bestilt et Mini ITX hovedkort og diverse hardware. To the case. Jeg tenkte først å bygge kabinettet fra scratch, men idag kom jeg på en idè. Jeg har en boks med diverse ting oppi som kan bli helt perfekt til ja, nettopp. Et kabinett! Selve metallet er relativt tynt, men jeg har desverre ingen bilder idag. Jeg skal få til et par imorgen. Hva vil passe best? Fra scratch eller burde jeg bruke boksen som vil gjøre arbeidet MYE lettere? Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Jeg tror jeg ville gått for boksen, men jeg vet ikke hvor mye fritid du har Lenke til kommentar
Marti Skrevet 1. august 2005 Forfatter Del Skrevet 1. august 2005 Takk for svar CaZiO. Joda, boksen er absolutt det letteste alternativet. Det eneste skikkelige jeg må gjøre er å skjære ut hull til I/O skjold og PSU. Så er det skruinga da. Disse siste dagene før jeg skal til Kreta, blir det litt fritid . Men jeg er jo litt lat også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå