haakie Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 hei:) jeg lurer hva de forskjellige betyr på programmet speedfan. temp1 temp2 temp3 og hd0 da mn d forstår jeg... hva betyr de 3 øverstesom er vist på bilde?? takk for svar på forhånd.... Lenke til kommentar
Sveini89 Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Lurer på noe av det samme jeg har en "ting" som det står att er 65 grader + - hele tiden.. dette jør meg litt urolig jeg finner tempen bare i speedfan ikke i Everest.... Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Vet ikke hva temp 3 er, men temp2 er cpu og temp 1 hk Jeg har det slik: Lenke til kommentar
haakie Skrevet 1. august 2005 Forfatter Del Skrevet 1. august 2005 Lurer på noe av det samme jeg har en "ting" som det står att er 65 grader + - hele tiden.. dette jør meg litt urolig jeg finner tempen bare i speedfan ikke i Everest.... temp3 er vel kansje skjermkortetditt?? Lenke til kommentar
Sveini89 Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 hmm.... trodde ikke jeg kunne se det men... ikke vet jeg... nVidia g-force Fx 5700... noen andre som vet om det kan vere dette? jeg har stor og god vifte på sjerkortet ikke orginal... så den bør ikke vere så varm... Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Det er ikke skjermkortet ihvertfall. Kanskje den måler overflate temp på skjermkortet eller noe? jeg aner rett og slett ikke,. Lenke til kommentar
Sveini89 Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 hmm.. det er helt kald isåfall... noe muffins i dette her asså.. synst ikke det er så kosli å vite att noe i pcen min er over 60grader Lenke til kommentar
Sveini89 Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Denne er ganske varm btw.. vet ikke hva det er men hehe gammalt bilde er det også.. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Det er NorthBrige, temp 1. Lenke til kommentar
Øyboer Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Jeg vill tro at den laveste tempen er kabinett temperaturen, den måles i hvertfall hos meg Lenke til kommentar
Buffaloboy Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 (endret) Jeg ville tro at temp 1 er chipset og 3 er luften i kabinettet. Jeg bare syns dette ville vært ganske logisk... Temp 2 er 100% sikkert cpu (se på viftehastigheten, og at den i den i det hele tatt har en vifte, og ikke de andre) Buffaloboy Endret 5. august 2005 av Buffaloboy Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Jeg har en temp 4 her som står -48 grader på :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå