.com Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 dårlig emne men fikk ikke plass til noe mer beskrivende... trøtt... jeg har ikke noe lyd fra onboard lydkortet, bare høyre høyttaler på lydutgangen foran på datamaskinen. har prøvd en rekke forskjellige instillinger, men uten resultat, det har vært sånn siden vi fikk maskinen, hva kan være galt? Lenke til kommentar
MAndreas Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 prøv med noen andre høyttalere/hodetelefoner hvis du ikke allerede har prøvd det Lenke til kommentar
.com Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2005 prøvd både stereoanlegget, mine nye hd 555 hodetelefoner og en rekke mindre headsett Lenke til kommentar
Star Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 (endret) Har ikke noen hovedkortet jumpers for dette? Tror enten foran eller bak fungerer, ikke begge på likt... Mitt råd er å lese brukermanualen og finne ut hvilken jumper man må endre på, dersom det fortsatt er lyd i kun en høytalere ville jeg reinstallert programvare, krysstesta utstyr for å finne ut om det er brukerfeil eller hardware-feil Endret 7. august 2005 av Star Lenke til kommentar
.com Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 finner ikke noe i manualen. hk er forresten msi k8n neo4 platinium Lenke til kommentar
.com Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 fant nå info om lyden, det står "if you dont want to connect to the front audio header, pins 5&6, 9&10 have to be jumpered in order to have signal output directed to the rear audio ports. otherwise, the line out connector on the back panel will not function. hv betyr dette, at jeg må dra ut de som går fra front inngangen? Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Ser ut som du må velge framme eller bak... Lenke til kommentar
.com Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 ser sånn ut ja, men hvordan? Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Leste på mitt HK, der er det sånn at alle "jumperne" må fjernes, og så pinnene til frontpanel tilkobles, når det ikke er noe tilkoblet framme så skal det gå automatisk bak istedet.. Men har hørt at noen må man velge, For å få lyd bak bør jumperne som er der originalt være der, for å få den i frontpanel så må jumperne av og så koble stiftene.. Lenke til kommentar
.com Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 prøvde å dra ut ledningene fra frontpanelet, da funket lyden fra bakpanelet i 5 min, nå funker det ikke i det hele tatt Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Var det jumpere (små stifter som kobler sammen stiftene) der når du fikk kortet som du tok av? Prøv i såfall å sette de på igjen.. Lenke til kommentar
bentose Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 (endret) Har Abit NF7-S2G. Måtte sette jumper på 5-6 og 9-10 for å få lyd ut bak. Edit: Sjekk pin-out her: http://support.intel.com/support/motherboa...b/CS-015851.htm Endret 11. august 2005 av bentose Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 (endret) Tror det skal være samme jumperne på de fleste HK... En standard.. Men seff kan det være forskjell på kort med 2.1 til 5.1 til 7.1 osv... Endret 11. august 2005 av nahojdat Lenke til kommentar
.com Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 fant det ut nå, selv om jeg bruker haedsett må jeg sette innstillingene på 7.1, 6.1, 5.1 eller 4.1, ganske dumt egentlig, ingen lyd i headsett på innstillingene 2.1 eller headphones Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå