tusul Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 jeg har en amd athlom 1,33ghz som er klokket opp til 1,4ghz er Sibak 1515B bra nokk vil ha cup tempen mest mulig ned uten å kjøpe vann avkjølin. å er cup tempen på 60 og 70 etter noen timers spilling, det er 30grader kabinett temp med gjenomsnitlig rom tempratur på 27 grader http://www.mamut.com/3dfxcool/subdet218.htm Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Vil bare si at cpu`en heter AMD Athlon Xp !!!! IKKE Athlom Hvor i %" har du fått det fra ?? Lenke til kommentar
sete Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 denne vil gjøre susen nesten uansett CPU, thermaltake volcano 7+ på microplex.no, men på en prossesor som din kan jo lillebroren til silent viking eller selveste silent viking være en god kjøler (meget stillegående) Lenke til kommentar
tusul Skrevet 2. august 2002 Forfatter Del Skrevet 2. august 2002 på 3DMark sto det navnet på cupen trodde ikke det ble skrevet sånn men tenkte at det som sto på 3DMark var mer riktig en det jeg trodde Lenke til kommentar
tusul Skrevet 2. august 2002 Forfatter Del Skrevet 2. august 2002 jeg synes utsende på Sibak 1515B var ***** kult, den minte meg litt om en bil motor. så viss det ikke er noe klager på at den brøker veldig mye eller kjøler dorlig så kjøper jeg den Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Min kjøler, GlobalWIN TAK68, funker i alle fall bra. Med alle sluser åpne ligger jeg på 37/41 grader (idle/load) Den har 2 36,8 dB vifter. Noen kan synes dette er litt vel mye, men jeg skrur bare opp lydnivået når jeg spiller Lenke til kommentar
vegge Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Ikke det beste kjøpet nei..! Sibak Roundup... Har du plexi eller, siden du vil ha en kjøler med utseende? Lenke til kommentar
inz@ne Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Quote: Den 2002-08-02 23:07, [sETE] skrev:denne vil gjøre susen nesten uansett CPU, thermaltake volcano 7+ på microplex.no, men på en prossesor som din kan jo lillebroren til silent viking eller selveste silent viking være en god kjøler (meget stillegående) Sier bare; Volcano 9! Lenke til kommentar
tusul Skrevet 2. august 2002 Forfatter Del Skrevet 2. august 2002 nja har en extra dør med plexi men bruker den ikke men det er litt kult å ha den på når det e lan for det er ingen andre her som har det. men er den andre "viften" til sibak bedre er ikke så nøye på ut sende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå