Northrop Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 (endret) Nytt problem ny tittel, gammel titel:"vapochill viftene hva er forskjelden?" nye problemet: bytta ut vifta med en zalman ribbe fordi vifta bråka "Asus A8n sli deluxe" på north/south bridge, men den blir litt for varm.. kjøleribba: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=303858&cks=PRL kabinett: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=300355&cks=PRL jeg har: 2 inntaks vifter i front 70mm 1 eksos ved HK 70mm 1 vifte i powert som suger luft opp og ut 140mm 1 cpu vifte som blåser opp til poweret northbridge er mellom pci-e portene og er da i dekking under skjerm kortet. skjere i kabinettet er ikke ønsklig tenkte litt på pci vifte.. noen forslag? skal se om jeg får innet bildet etter vært.. ------------------------------------------------------------------------- så plutselig på komplett viftene fra asetek, trodde dem bare derv med fryseboks i pc disse 3 viftene ser ganske bra ut, men hva er forskjelden og er dem no bra? MICRO VAPOCHILL ingen av linkene jeg legger ut fra asetek funker prøv komplett og klikk vidre: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=310137&cks=PRL tenkte og skaffe meg en ny vifte som bråker litt mindre edit: billig er dem å Endret 1. august 2005 av Northrop Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 The page cannot be found Lenke til kommentar
Northrop Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2005 (endret) edit: se trådstart, ble bare rot..... Endret 31. juli 2005 av Northrop Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Sikker bra den, noen som har testet dem ? Lenke til kommentar
Northrop Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2005 har ikke finni noen tester Lenke til kommentar
Nordahl89 Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 ikkeno å si på utseende:) fungerer sikkert bra denne... Lenke til kommentar
benjamin84 Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 BurnOutPC De likte den hvertfall Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 9.5 out of 10 Go for it Lenke til kommentar
Northrop Skrevet 1. august 2005 Forfatter Del Skrevet 1. august 2005 TNX FET vifte tror jeg skal gå for denne, litt kult og si at man har vapochill nå må jeg bare løse varme problemet over northbridge bytta ut vifta med en zalman ribbe fordi vifta bråka "Asus A8n sli deluxe" Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 FET vifte tror jeg skal gå for denne, litt kult og si at man har vapochill Denne ser meget spennende/lovende ut... Regner med at det kommer flere "reviews" av disse kjølerne... Blir nok innkjøpt/utskifting av "strategisk viktige" kjølere på ett par-tre av systemene mine ser jeg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå