Ivan Drago Skrevet 31. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2005 Skal til Oslo en tur i helga og tenkte kanskje jeg kunne anskaffet diverse cowboy klær i samme slengen. Vet dere om noen steder i Oslo (helst litt sentralt eller lett tilgjengelig. Har ikke med egen bil) som selger slikt? I trondheim vet jeg at Hot Rod har en del. Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 1. august 2005 Rapporter Del Skrevet 1. august 2005 Kondomeriet kanskje Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. august 2005 Rapporter Del Skrevet 1. august 2005 Village people? Lenke til kommentar
Ivan Drago Skrevet 1. august 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. august 2005 Ingen seriøse svar eller? Jeg skal ikke kle meg ut som village people cowboy nei... Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 1. august 2005 Rapporter Del Skrevet 1. august 2005 vet ikke om noen rene cowboy foretninger. Tror du må kjøpe litt her og litt der... Sette sammen stilen selv. Hva slags cowboyklær er du ute etter? Lenke til kommentar
Ivan Drago Skrevet 2. august 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. august 2005 Ekte blodharry cowboy klær Skjorter, boots, hatt, jeans, frakk ++ Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 2. august 2005 Rapporter Del Skrevet 2. august 2005 hmm aner egentlig ikke.. må nesten bare se deg omkring vet ikke om noen butikk som har alt dette. Men du finner sikkert litt her og itt der Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 2. august 2005 Rapporter Del Skrevet 2. august 2005 Det er fare for at du kan finne noe hvis du stikker hodet innom en hesteutstyrsbutikk. Lenke til kommentar
Ghost Tulsa Skrevet 3. august 2005 Rapporter Del Skrevet 3. august 2005 Ta deg en tur til nærmeste jordbruksskole, der har de nok garderoben full Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 3. august 2005 Rapporter Del Skrevet 3. august 2005 Malbouro Classic selger jo slikt Finnes i Oslo City og Bogstadveien + tanum i Karl Johans gate... Sikkert flere steder. Lenke til kommentar
Ivan Drago Skrevet 3. august 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. august 2005 Får håpe de har storsalg på marlboro da, har inntrykk av at du betaler mer for merket enn kvaliteten. Men de har noen tøffe ting da, frakken og noen boots til 3500. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 7. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2010 Hei, Einstein!! Den tråden er fra 2005.. Lite interessant å komme med i dag, Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 8. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2010 Skader jo ikke å svare på gamle tråder også. Kansje noen andre trenger nytte av denne tråden? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 8. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2010 Det tviler jeg sterkt på av en eller annen grunn... Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 8. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2010 Men aldri si aldri Skader jo ikke å poste ett innlegg? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 9. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2010 Men aldri si aldri Skader jo ikke å poste ett innlegg? Jo, om alle starter å bumpe gamle tråder blir det kaos! Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 9. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2010 Jo, det skal jeg være enig med deg i. Tenkte ikke på det. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 5. april 2010 Rapporter Del Skrevet 5. april 2010 Reklame er fjernet fra tråden. Siden den er utgammel stenger jeg den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg