51NGH Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Hei, Jeg har et problem som jeg lurte på om noen kunne ha hjulpet meg med. Når jeg skrur på pcen fungerer alt som vanlig helt til den delen der jeg skal velge hvilket brukernavn jeg skal logge meg inn på. Da "restarter" pcen seg selv av en eller annen grunn. Når den kommer til det samme stedet igjen skjer det nok en gang til. Slik holder den på hele tiden. Noen som vet hva som kan være problemet? Lenke til kommentar
johnnyquazy Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Har hatt samme problem med maskinen vår. Har hatt den inne på sjekk tre ganger og får ikke vite hva som feiler den eller hva vi må gjøre. Har spurt om å få igjen pengene for den, men da må inn med den en gang til. Lite irriterende liksom... Lenke til kommentar
Data-aid Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Forsøk og start i sikker modus. Dersom den starter da er det mest sannsynlig et driverproblem eller virus. Start opp i sikkermodus med nettverk og kjør en live virusscan fra f.eks housecall. Lenke til kommentar
51NGH Skrevet 5. august 2005 Forfatter Del Skrevet 5. august 2005 Takk for hjelpen, men dette fungerte ikke . Noen andre forslag??? Lenke til kommentar
wil Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 hadde det samme problemet jeg også. bare at da kunne den komme med blåskjerm i tillegg. også min pc var inne til service, men de hadde ikke prøvd alt så jeg, for den fortsatte å restarte når jeg fikk den tilbake. heldigvis har jeg både PS/2 tastatur og mus, hvis jeg ikke bruker USB enhetene så går det noenlunde fint faktisk. så det må være noe driver problem med MSI kortet mitt eller noe. Ja, der sa jeg noe. tror jeg skal prøve å oppdatere de driverne også . kanskje det løser noen problemer her også den restarta også i Safe mode hos meg. så da må det være noe drivere en eller annen plass. prøvde det meste hos meg. nytt lydkort, skjermkort, PCI nettverkskort. bytta wireless nettverkskort, Ingenting funka, den bare fortsatte å restarte. rota endel i Bios å heller ikke da ble det noe forandring. men foreløpig ser det bra ut her, men enkelte programmer har en tendens til å krasje endel her. Prøvde tilogmed å bytte DVD Rom til en CD-Rom, satte inni annen ram. kobla fra diskettstasjon, tatt ut kortleser. ingenting funka, men skal prøve å laste ned nye USB drivere. se om det funker. *gleder seg til å se resultat* Lenke til kommentar
Data-aid Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Teoretisk så skal USB driverene i Win XP være tilstrekkelig. Men jeg har selv opplevd at dette ikke stemmer. Dersom ingenting annet virker anbefaler jeg å kjøre reperasjon av innstallasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå