Gå til innhold

Nå er det NOK! Problemer med 9800pro i spill!

Kamui

Anbefalte innlegg

Sikker på at det er flere som har hatt samme problemet! Kjører stock 9800PRO nå med Omega drivere! På BF2 og San Andreas, tilogmed på gode gamle Diablo 2 opplever jeg et evig flimmer på skjermen! Hadde samme problemene med Catalyst 5,7 og 5,6! Noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dersom det er et problem med oppdateringsfrekvensen (det får du ihvertfall i GTA:SA. Det gjør så godt det kan for å holde seg på 60Hz), så gjør du følgende:

start->kjør->dxdiag

gå til fanen som heter "mer hjelp" (den helt til høyre)

Velg overstyr.

sett inn den oppfriskningshastigheten som skjermen din tåler/du vil ha

velg ok og spill spillene slik de skal spilles.

Kos deg.

edit: skriveleif

Endret av MiniX
Lenke til kommentar

Igjen, jeg tror ikke vi snakker om det samme. Hva er det egentlig som flimrer? Er det de trekantene i screenshottet ditt som "flimrer" men ellers er ting i orden? I såfall så er det artifacts. Enten hjelper det med andre drivere, ellers kan det være skade på kortet, eller evt. varmeproblemer / for høyt overklokket.

-Stigma

Lenke til kommentar
Det flimrer over hele skjermen og trekantene flytter seg overalt

Dette kalles artifacts - sannsynlig at du har et varmeproblem. Er viften full av støv er kanskje ødelagt?

mvh r.

Hvorfor dukker ikke de opp i Knights of Honour? Et relativt nytt spill, mens i eldgamle Diablo 2 er de fullt til stede?

Lenke til kommentar

Problemet er ikke at core er kald nok så vifta går nok.

Verre med minne, har kortet vært klokket tidligere? Det du ser dær er Minne Artifacts og noe er tydelig galt.

Da mitt kort tok kvelden etter noen Kamikaze forsøk på å få minnet høyere (voltmod) fungerte kortet fint, men ble gradvis dårligere og så ut som det gjør hos deg nå rett før det tok kvelden, da hadde jeg nok ødelagt minnebrikkene (uansett volt)

Kan du kjenne på minnebrikkene om de er varm!?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...