usæl-gesæl Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 overskriften sier det hele? jeg lurer vaffal på hvilke spenninger disse brikkene har som standard link.. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=118737&view=detailed treng hjelp. Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Jeg mener jeg kjørte på 1.6V til 1.7V...Det var det jeg fikk som svar da jeg lurte på hva jeg skulle kjøre de på... Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 2,6-2,7V er standard for de fleste minnebrikker (2,6V er vel den offisielle standarden tror jeg), men jeg tror samtidig at garantien på de brikkene holder opp til 2,8V. 2,7V er en fin spenning hvis du ikke skal klokke. Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 2,6-2,7V er standard for de fleste minnebrikker (2,6V er vel den offisielle standarden tror jeg), men jeg tror samtidig at garantien på de brikkene holder opp til 2,8V. 2,7V er en fin spenning hvis du ikke skal klokke. Sorry, skrev feil, mente 2.6- 2.7V.. Var litt tidlig i sta se... Lenke til kommentar
usæl-gesæl Skrevet 1. august 2005 Forfatter Del Skrevet 1. august 2005 ok da har je gmere og gå etter SKAL overklokke litt el tror jeg gør det alt for fsb på cpu påvirker frek på ram gjør det ikke? tusen takk for svar.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå